Beschrijving
17-08-2015
31-12-2015
N.v.t.
36
Opdracht omschrijving
Als functioneel beheerder beweeg je je op het snijvlak tussen business en ICT. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van onze interne klanten bij het functioneel gebruik van onze applicaties. Je werkt binnen het domein generiek. Dit domein houdt zich bezig met kantoorautomatisering, telecommunicatie, telewerken, en mobiel werken. Vanuit dit aandachtsgebied is er kennis vereist over het toepassen van oplossingen als IP-telefonie en het gebruik van tablets en smartphones voor mobiel werken.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen en onderhouden van performance support documenten. Hierbij kun je denken aan gebruiksdocumentatie en informatie over procedures en handleidingen. Je draagt zorg voor de informatievoorziening voor de applicaties en informatiesystemen die onder beheer van de ICT afdeling zijn.
-Functionele ondersteuning aan interne klanten;
-Opstellen en onderhouden van gebruiksdocumentatie en trainingsmateriaal;
-Informatievoorziening voor de applicaties en systemen van de ICT afdeling;
-Vertalen van het beleid, structurele problemen en klantwensen naar een advies en oplossing;
-Opstellen van de specificatie voor wijzigingen in applicaties;
-Coördineren van het realiseren van functionele verbeteringen aan applicaties;
-Verantwoordelijk voor het functioneel testen van doorgevoerde wijzigingen;
-Coördineren van de gebruikerstesten van de applicaties;
-Ondersteunen van de gebruikers over het gebruik van de applicaties
Contacten
Het team bestaat momenteel uit een functioneel beheerder en is onderdeel van Informatievoorziening en Operations. Samen vormen jullie de brug tussen de business en IT en hebben veelvuldig contact met de business en daarnaast ook met verschillende aanspreekpunten binnen de ICM afdeling. Functioneel beheer maakt de vertaling van gebruikerswensen naar functioneel ontwerpen. Om uiteindelijk de klant maximaal te ondersteunen in het gebruik van ICT als middel om hun werk zo efficiënt en effectief mogelijk te kunnen maken.
De Politieacademie is het centrum voor opleidingen en kennis van de Nederlandse politie. Het is een dynamische organisatie, die onderwijs en kennis biedt op hoog niveau, die anticipeert op maatschappelijke ontwikkelingen en deze kan vertalen in onderwijs-op-maat. De Politieacademie werkt daarbij samen met de politiekorpsen en andere partners op het gebied van veiligheid en onderwijs.
De Concernondersteunende Dienst verzorgt de randvoorwaarden waardoor de Politieacademie haar werk optimaal kan uitvoeren. De afdeling Informatie- & Changemanagement (ICM) is verantwoordelijk voor het leveren en onderhouden van een adequate informatievoorziening en –dienstverlening.
Binnen de afdeling ICM werk je in het domein Generiek. Dit domein houdt zich bezig met kantoorautomatisering, telecommunicatie, telewerken, en mobiel werken.
Wij zoeken een klant- en oplossingsgerichte ICT’er met teamspirit die de klantvraag adequaat weet door te vertalen naar IT. Daarnaast beschik je over:
-Tenminste 3 jaar relevante werkervaring;
-Ervaring met BiSL is een pré;
-Kennis van ITIL processen is een pré;
-Ervaring met Microsoft producten, IP-telefonie en mobiele telefonie is een pré’;
-Ervaring met Topdesk is een pré
-Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
Een relevante afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau.
Inhoudelijke CV eisen
U dient hier uw CV (zoals gesteld in 'uitleg gunningcriteria' > 'Stap 2: de voorlopige beoordeling op basis van prijs en kwaliteit') te uploaden.
21-07-2015 00:00
24-07-2015 17:00
27-07-2015 23:59
29-07-2015 17:00
31-07-2015 00:00
05-08-2015 23:59
|