Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-10-2015 |
Einddatum |
31-3-2016 |
Optie tot verlenging |
Ja |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
Plaats in de organisatie
Centraal Juridische Afdeling
De Centraal Juridische Afdeling werkt aan een optimale juridische kwaliteit van het handelen van de gemeente. Dat doen we klantgericht, samen en met oog voor het resultaat. We ondersteunen de organisatie met juridisch advies, waarbij we een proactieve gesprekspartner willen zijn. We letten erop dat regelgeving duidelijk, uitvoerbaar en handhaafbaar is en we adviseren bij inkoop, aanbestedingen en verzekeringen. Ook dragen we zorg voor een juiste behandeling van bezwaarschriften en klachten. Als het even kan, zoeken we daarbij naar informele oplossingen, met de inzet van mediationvaardigheden. Hiermee willen we de tevredenheid van burgers over de dienstverlening van de gemeente vergroten en juridische procedures verminderen.
De functie
Als administratief juridisch ondersteuner ben je werkzaam binnen de afdeling CJA en maak je deel uit van het secretariaat voor de Bezwaarschriftencommissie Gouda. Je beheert de administratie rondom de voorbereiding en behandeling van bezwaarschriften en voert alle werkzaamheden op dat gebied zelfstandig uit. Indien nodig kun je ook worden ingezet voor andere administratieve werkzaamheden op de afdeling.
De werkzaamheden bestaan uit o.a.:
- Zelfstandig verzorgen van correspondentie met betrekking tot bezwaarschriften
- Opstellen en verwerken van rapportages, beheren en muteren van (elektronische) archieven
- Beheren van de bezwaarschriftenadministratie volgens geldende procedures en afspraken met behulp van geautomatiseerde systemen (Verseon of opvolger daarvan).
- Initiatieven nemen ten aanzien van verbetering van het werkproces
- Signaleren van ontwikkelingen en hierover informeren en/of adviseren
- Opstellen van vergaderagenda’s voor de Bezwaarschriftencommissie Gouda
- Kopiëren en verzenden van stukken
- Verstrekken van (telefonische) informatie met betrekking tot bezwaarschriften
- Zorgen voor kennisoverdracht naar andere (administratieve) medewerkers binnen en buiten de afdeling
- Algemene ondersteuning van de coördinator bezwaarschriften
Wat neem je mee
Kerncompetenties:
· Klantgerichtheid
· Samenwerken
· Resultaatgerichtheid
Functiegerelateerde competenties:
· Communiceren
· Nauwkeurigheid
· Zelfstandigheid
· Analytisch vermogen
Startdatum 1 oktober of eerder indien mogelijk.
|