Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ14000
 
Opdracht
Administratief juridisch ondersteuner, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-09-04 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Juridisch, Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-10-2015
Einddatum 31-3-2016
Optie tot verlenging Ja
32
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

Plaats in de organisatie

 
Centraal Juridische Afdeling
De Centraal Juridische Afdeling werkt aan een optimale juridische kwaliteit van het handelen van de gemeente. Dat doen we klantgericht, samen en met oog voor het resultaat.  We ondersteunen de organisatie met juridisch advies, waarbij we een proactieve gesprekspartner willen zijn. We letten erop dat regelgeving duidelijk, uitvoerbaar en handhaafbaar is en we adviseren bij inkoop, aanbestedingen en verzekeringen. Ook dragen we zorg voor een juiste behandeling van bezwaarschriften en klachten. Als het even kan, zoeken we daarbij naar informele oplossingen, met de inzet van mediationvaardigheden. Hiermee willen we de tevredenheid van burgers over de dienstverlening van de gemeente vergroten en juridische procedures verminderen.

 
De functie
Als administratief juridisch ondersteuner ben je werkzaam binnen de afdeling CJA en maak je deel uit van het secretariaat voor de Bezwaarschriftencommissie Gouda. Je beheert de administratie rondom de voorbereiding en behandeling van bezwaarschriften en voert alle werkzaamheden op dat gebied zelfstandig uit. Indien nodig kun je ook worden ingezet voor andere administratieve werkzaamheden op de afdeling.
 

De werkzaamheden bestaan uit o.a.:
 
- Zelfstandig verzorgen van correspondentie met betrekking tot bezwaarschriften
- Opstellen en verwerken van rapportages, beheren en muteren van (elektronische) archieven
- Beheren van de bezwaarschriftenadministratie volgens geldende procedures en afspraken met behulp van geautomatiseerde systemen (Verseon of opvolger daarvan).
- Initiatieven nemen ten aanzien van verbetering van het werkproces
- Signaleren van ontwikkelingen en hierover informeren en/of adviseren
- Opstellen van vergaderagenda’s voor de Bezwaarschriftencommissie Gouda
- Kopiëren en verzenden van stukken
- Verstrekken van (telefonische) informatie met betrekking tot bezwaarschriften
- Zorgen voor kennisoverdracht naar andere (administratieve) medewerkers binnen en buiten de afdeling
- Algemene ondersteuning van de coördinator bezwaarschriften
 
 
 
Wat neem je mee
 
Kerncompetenties:
· Klantgerichtheid
· Samenwerken
· Resultaatgerichtheid
 

Functiegerelateerde competenties:
· Communiceren
· Nauwkeurigheid
· Zelfstandigheid
· Analytisch vermogen
 

Startdatum 1 oktober of eerder indien mogelijk. 
 

Aanvraag selectiecriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal afgeronde MBO opleiding niveau 3 Ingeschakeld  
Minimaal 2 jaar werkervaring op het terrein van secretariële ondersteuning Ingeschakeld  
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Onder tijdsdruk kunnen werken en het beheersen van goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Dit dient aangegeven te worden middels een motivatie geschreven door de kandidaat zelf. Ingeschakeld  
Ervaring binnen een juridische omgeving Niet ingeschakeld 8
Goede typevaardigheid. Niet ingeschakeld 8
Minimaal 2 jaar ervaring met Office (Word en Outlook), dit dient per werkervaring aangegeven te worden Niet ingeschakeld 8
Minimaal 2 jaar ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking, dit dient per werkervaring aangegeven te worden. Niet ingeschakeld 8
Kandidaat minimaliseert of compenseert CO2 uitstoot (toelichten 1ste pagina CV). Niet ingeschakeld 8
Per direct kunnen starten is een pré Niet ingeschakeld 5
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht