Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Projectondersteuner Dijkversterkingsprojecten, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-09-14 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-10-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2016
Optie verlenging: 4 x 6 maanden
Prijsstelling: Geen bedrag
Vakgebied: Administratief/secretarieel
Uren: 24 per week
Aantal FTE: 0,6
Type: 2B diens

 

Als Projectondersteuner versterk en ontzorg je team dijkversterkingen op het gebied van documentbeheer en secretariële werkzaamheden.

Secretariaat:
- Inplannen van afspraken;
- Verzorgen van eindredactie en verzending van (bewoners)brieven;
- Verslaglegging van overleggen;
- Verzamelen data en bijhouden van dataregisters;
- Verzamelen en digitaliseren projectinformatie uit archief.



Documentaire informatievoorziening:
- Verzorgen van uitgaande correspondentie;
- Verzorgen van interne post distributie;
- Vormen van dossiers en zorgen voor digitale archivering van documenten;
- Vastleggen van meta data van documenten en mail conform de geldende richtlijnen;
- Onderzoeken of documenten onderdeel uitmaken van een groter geheel en welke medewerker er mee belast is;
- Toelichting en begeleiding geven aan gebruikers over te gebruiken systemen en te hanteren procedures;
- Aansluiting zoeken bij de wijze waarop de gegevens registratie vanuit primaire processen plaatsvindt;
- Beheren van de virtuele (online) projectomgeving;
- Toezicht houden en beheren van de netwerkschijf.

De werkverdeling tussen secretariële werkzaamheden en documentenbeheer is ongeveer 50%-50%.
 

Kandidaatomschrijving
- Minimaal een MBO werk- en denk niveau met minimaal 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring in de rol van projectondersteuner;
- Werkervaring op grote/complexe, infrastructurele projecten is een pre;
- Vaardigheid in het werken met een documentenmanagementsysteem is een pre;
- Werkervaring bij een overheid;
- Werkervaring in het werken in een projectorganisatie;
- Werkervaring in het begeleiden, ondersteunen en informeren van medewerkers;
- Accuraat;
- Communicatief vaardig;
- Mensgericht en sociaal;
- Dienstbaar.
 

Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door het Waterschap Peel en Maasvallei bepaald welke 3 kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De sollicitatiegesprekken worden gevoerd op dinsdag 22 september 2015.


Tijdens de gesprekken zullen kandidaten beoordeeld worden op:
- Visie op invulling van de werkzaamheden (samenwerking overige teamleden, effectief en efficiënt uitvoeren van werkzaamheden).
- Beoordeling op multidisciplinaire kennis en ervaring binnen het relevante vakgebied in relatie tot de beschreven werkzaamheden.
- Ervaring met de uitvoering van de werkzaamheden bij vergelijkbare opdrachtgevers.

 
Toelichting op rooster
3 dagen. Op termijn mogelijk uit te breiden naar 4 dagen (32 uur). Voor aanvang van de werkzaamheden worden afspraken gemaakt tussen de opdrachtgever en opdrachtnemer ten aanzien van de startdatum en de exacte invulling van de aanwezigheid en werkzaamheden. De werkzaamheden zullen worden uitgevoerd op basis van bestede uren (regie). Hiervoor dient maandelijks een urenverantwoording met specificatie (per week) ingediend te worden uitgesplitst naar project.


Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing


Eisen
 
Uurtarief
Het aangeboden tarief dient alle bijkomende kosten – waaronder verzendkosten, kilometerkosten, telefoonkosten, verblijfkosten, administratiekosten, hardware- en softwarekosten en dergelijke te bevatten. Het opgegeven uurtarief dient vast te zijn voor de jaren 2015 én 2016. In geval van inzet vanaf januari 2017 mag het tarief worden geïndexeerd volgens CBS-index SBI2008, code 71.2. Voornoemde indexering zal vervolgens per 1 januari van elk opvolgend jaar plaatsvinden.


Opmaak CV
Het aangeboden CV bestaat uit maximaal 3 pagina’s A4 enkelzijdig.


Opleiding
Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde MBO opleiding.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 10 jaar, tenminste 3 jaar werkervaring als Projectondersteuner binnen een projectorganisatie van een overheid (Rijk, Provincie, gemeente of waterschap) voorzien van tenminste één uitgeschreven referentieproject.
Referentie vereist


Gevraagde documenten aanleveren na gunning

-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-Kopie VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 40 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring in de rol van Projectondersteuner

-3 - 5 jaar Projectondersteuner (5 %)

-5 - 10 jaar Projectondersteuner (10 %)

-> 10 jaar Projectondersteuner (20 %)

Weging:20 %

 

 
Type opdrachtgever
Waterschap
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht