Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
445
 
Opdracht
Klantmanager, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-08-28 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

445

Aanvang

z.s.m.

Duur

tot en met 31 december 2015

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

28-08-2015 09:00

 

De afdeling Werk, Zorg en In komen (WZI)
De afdeling Werk, Zorg en Inkomen biedt dienstverlening op het gebied van reïntegratie, werk en zorg voor de inwoners van Zoetermeer. De afdeling Werk, Zorg en Inkomen bestaat uit een vijftal teams, t.w. Beleid & Implementatie, Zorg en Inkomen, Werk en Inkomen, Handhaving en Bedrijfsbureau. Deze teams worden aangestuurd door een teammanager. De afdeling wordt aangestuurd door het afdelingshoofd.
 

Opdracht
De gemeente is op zoek naar een ervaren klantmanager, die zelfstandig de relaties kan beheren met klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek. De focus ligt bij deze inhuuropdracht voor 60% op de rechtmatigheid en voor 40% op de doelmatigheid.
 
Inzake effectief en rechtmatig verstrekking van uitkeringen (60%):
 
    Behandelen van aanvragen, heronderzoeken, mutaties en beëindigingen
    Verrichten van onderzoeken en verwerken van de resultaten in GWS
    Namens het College van B&W beslissen en redigeren van beschikkingen
    Participeren in projecten waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling
 
Inzake realiseren uitstroom en sociale activering (zelf en/of door inschakeling van derden) (40%)
 
    Voeren van (intake) gesprekken
    Stellen van diagnose en uitdiepen van de klantsituatie (assesment)
    Motiveren en selecteren
    Uitvoeren van re-integratie- en activeringstrajecten: bemiddelen en plaatsen
    Regisseren en monitoren van de trajectuitvoering door derden
    Ontwikkelen en onderhouden van netwerken
    Initiëren en (mede) ontwikkelen van nieuwe producten en werkmethodieken
 
Algemeen voor de opdracht geldt:
 
    Het behalen van beoogde resultaten
    Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties
    Beslissingsbevoegd binnen gestelde kaders
    Geven van voorlichting
    Het signaleren van kansen en risico’s
    Tijdig en nauwkeuring administreren
    Uitvoering overige werkzaamheden in opdracht van leidinggevende
 
Knock-out criterium
 
Uurtarief maximaal € 50,-
 
Gunningscriteria (weging)
 
    Een relevante afgeronde HBO-opleiding (35%)
    Heeft minimaal 3 jaar ervaring gedurende de laatste 5 jaar als klantmanager (35%)
    Heeft aantoonbare ervaring met GWS (20%)
    Aantoonbare affiniteit met het jongerenloket (10%)
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
 
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:
 
    Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden
    Proactief
    Een netwerk kunnen opbouwen en onderhouden
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht