Startdatum: 26-10-2015
Einddatum: 31-12-2015
Uren per week: 36
Optie tot verlenging : Ja, in overleg
Opdracht omschrijving
Het projectteam Service Desk Facility Management Nationale Politie, als onderdeel van de Dienst IAR Facility Management (FM), heeft tot taak het opzetten en inrichten van een Landelijke Service Desk Facility Management en het ontwerpen en implementeren van processen waarmee deze servicedesk kan werken. Dit vindt gefaseerd plaats, vooruitlopend op de landelijke werking na afronding van de personele reorganisatie van de Nationale Politie.
Doelstelling
Transitie en implementatie van verschillende facilitaire servicedesks naar één centrale.
: Verantwoordelijkheden:
Faciliteren bij het vormgeven van een centrale Facilitaire servicesdesk. Ondersteuning bij implementatie en de organisatie rondom de transitie. Borgen van projectspecificaties.
: Vakmatige taken:
-Mede vormgeven van een gedetailleerd migratieplan.
-Beschrijven, voorbereiden en inregelen van de migratie van 27 lokale facilitaire servicedesks naar 1 centrale facilitaire servicedesk.
|
Leidinggevende taken:
Geen.
: Werkervaring:
In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar relevante ervaring als projectmedewerker binnen het domein Facilitaire Services is een eis.
In de afgelopen 5 jaar uitgebreide kennis van en ervaring opgedaan met FMIS Planon is een wens.
In de afgelopen 5 jaar aantoonbare ervaring opgedaan in een Administratieve Organisatie en met procesinrichting binnen het domein Facilitaire Services is een wens.
In de afgelopen 5 jaar aantoonbare opgedane kennis van en ervaring opgedaan bij de inrichting van processen en migraties van een servicedesk binnen het domein Facilitaire Services is een wens.
In de afgelopen 5 jaar aantoonbare ervaring opgedaan bij het opzetten van een facilitaire servicedesk in een ondersteunende rol is een wens.
Aantoonbare ervaring in een ondersteunende rol (bijvoorbeeld als projectmedewerker/ondersteuner) met de implementatie van verschillende facilitaire servicedesks naar één centrale servicedesk is een wens.
Competenties:
Kerncompetenties
Een goed ontwikkeld analytisch vermogen, organisatievermogen, accuratesse, samenwerken, klantgerichtheid
Overige competenties
probleemanalyse, flexibiliteit, initiatiefrijk, verbinden, overtuigingskracht, organisatiesensitiviteit.
Planning
|
Start publicatie: 26-08-2015
Vragenstellen tot (NVI): 28-08-2015 09:00
Beantwoording vragen: 28-08-2015
Offertes indienen tot: 02-09-2015 18:00
Beoordeling offertes (vanaf): 27-08-2015
Verwachte terugkoppelingsdatum: 18-09-2015