Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000440
 
Opdracht
Organisatorisch coordinator, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-09-28 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
01-12-2015
31-05-2016
Optie tot verlenging Ja, in overleg
36


 

Het Politiedienstencentrum (PDC) telt zes diensten ter ondersteuning van het gehele politiekorps, te weten de diensten Human Resource Management, Facility Management, Financiën, Informatiemanagement, Informatie- en Communicatietechnologie en Communicatie. Het PDC voert de operationele bedrijfsvoeringsactiviteiten uit voor alle politiemedewerkers. Het beleid wordt geformuleerd binnen de betreffende beleidsdirecties. Uiteindelijk zetten ruim 6100 medewerkers zich in voor een goede service aan de operatie.

De Dienst Informatie en Communicatie Technologie (ICT) is onderdeel van het PDC en is de technische organisatie voor de totstandkoming en continuïteit van de ICT. Zij zorgt voor de beschikbaarheid van de IV (waar nodig 24/7) en de gebruikersondersteuning. Tevens ontwikkelt de dienst nieuwe functionaliteit en is verantwoordelijk voor doorontwikkeling en het onderhoud van de bestaande IV applicaties. De dienst voert het IV en ICT project- en programmamanagement met als doel een goede samenwerking tussen de business, dienst IM en dienst ICT bij de uitvoering van projecten en programma's. Naast borging van de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening voert de dienst regie op uitbestede services. Ruim 1400 medewerkers zetten zich in voor deze dienst.

De afdeling Levering bestaat uit de teams Gebruikersondersteuning, Hosting, Netwerken, Servicelijn en Applicatiebeheer. De afdeling installeert, exploiteert, beheert en ondersteunt het gebruik van applicaties, producten, deelsystemen, datacommunicatienetwerken en infrastructuur. Zij draagt zorg voor de instandhouding van de technische basisvoorziening (infrastructuur, servers, storage en netwerk). Ook geeft zij uitvoering aan applicatiebeheer en de exploitatie van de ontwikkel-, test- en acceptatieomgevingen.

Het Team Netwerken ontwikkelt en beheert alle datanetwerken en bijbehorende netwerkinfrastructuur conform de ICT-Dienstencatalogus. Ook verzorgt dit team de instandhouding van de datanetwerken ondergebracht bij de Afdeling Levering t.b.v. dienstverlening op alle applicaties.

 

De opdracht betreft het dagelijks aansturen van decentrale netwerk/telefonie oplosgroepen (amsterdam, Utrecht, Zwolle).

De kandidaat verzorgt de personele aangelegenheden en taakinhoudelijke werkzaamheden van de verschillende oplosgroepen.

Daarnaast gaat er verschuiving van werkplek plaatsvinden voor deze decentrale oplosgroepen.

Deze decentrale oplosgroepen gaan verhuizen naar Driebergen. De tweede opdracht is dan ook het in goede banen laten verlopen van de verhuizing van werkzaamheden en uiteindelijk de fysieke verhuizing naar Driebergen.

Wij zijn op zoek naar een persoon die in eerste instantie leiding gaat geven aan diverse professionele netwerk/telefonie oplosgroepen (meer leidinggevende dan projectleider).

 


Continuiteit van de dienstverlening waarborgen.


Verantwoordelijk voor de aansturing van de decentrale Netwerk- en Telefonie oplosgroepen Noordwest, Midden en Noordoost ( Omgeving Amsterdam, Utrecht en Zwolle ). Bij elkaar ongeveer 30fte.

Personeel- en taakverantwoordelijk voor de decentrale oplosgroepen.


-Geeft leiding en draagt zorg voor personele, organisatorische aangelegenheden van een toegewezen groep medewerkers.

-Draagt mede zorg voor de planning, voortgang, kwaliteit en realisatie van de producten van het CCN.

-Draagt zorg voor de operationele planning en voortgang voor het team.

-Beoordeelt gebruiksprocedures, documentatie en beveiligingsvoorschriften en adviseert hierover.

-Participeert in projecten, participeert in met name de meer complexe operationele werkzaamheden van het team.



Geeft leiding aan de Netwerkbeheerders en Telefonie beheerders van de CCN units Amsterdam, Utrecht en Zwolle.


Geeft leiding aan de Netwerkbeheerders en Telefonie beheerders van de CCN units Amsterdam, Utrecht en Zwolle.


Inzet in de lijn.



HBO werk- en denkniveau.

 


-Ruime kennis van en ervaring met ICT Netwerken e/o Telefonie.

-Ruime kennis van aansturing van Netwerkbeheerders e/o Telefonie beheerders.

-Bij voorkeur werkervaring bij een grote overheidsinstantie.

-Ervaring met het begeleiden van grotere ICT Netwerk projecten e/o Telefonie projecten.



-Helicopterview

-Beleidsmatig handelen

-Groepsgericht leiderschap


Planning / Afspraken

De intakegesprekken vinden plaats op 2 oktober te Amsterdam. Gelieve hiermee rekening te houden.
05-10-2015
 

Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

 
Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag. Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Aantoonbare opgedane kennis van en ervaring met het aansturen van netwerkgroepen en/of telefoniegroepen.
 
Aantoonbare opgedane kennis van en ervaring met het begeleiden van grotere netwerkprojecten en/of telefonieprojecten.


Inhoudelijke CV wensen
30 % Minimaal 3 jaar relevante ervaring als leidinggevende van een team van minimaal 30 fte opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Vermeld in het cv duidelijk de start- en einddatum van de werkervaring/opdracht (dd-mm-jj), alsmede het aantal fte waaraan leiding is gegeven en de betreffende werkzaamheden.
20 % Minimaal 3 jaar relevante ervaring als projectleider opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Vermeld in het cv duidelijk de start- en einddatum van de werkervaring/opdracht (dd-mm-jj), alsmede de projecten die geleid zijn.
20 % Aantoonbare opgedane vergelijkbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie. Vermeld tevens de start- en einddatum per werkervaring / opdracht (dd-mm-jj). Scoreverdeling: 0-1 jaar ervaring: 0/5 1-2 jaar ervaring: 1/5 2-3 jaar ervaring: 2/5 3-4 jaar ervaring: 3/5 4-5 jaar ervaring: 4/5 5 jaar of meer: 5/5
20 % Aantoonbare opgedane (werk)ervaring met projectbegeleiding. Vermeld tevens de start- en einddatum per werkervaring / opdracht (dd-mm-jj). Scoreverdeling: 0-1 jaar ervaring: 0/5 1-2 jaar ervaring: 1/5 2-3 jaar ervaring: 2/5 3-4 jaar ervaring: 3/5 4-5 jaar ervaring: 4/5 5 jaar of meer: 5/5
10 % Minimaal afgeronde en erkende geaccrediteerde hbo opleiding bij voorkeur in de richting van informatie technologie (kopie diploma toevoegen). Scoreverdeling: minimaal afgeronde hbo-opleiding: 3/5 minimaal afgeronde hbo-opleiding richting informatietechnologie: 5/5



Planning
18-09-2015 00:00
21-09-2015 18:00
22-09-2015 23:59
28-09-2015 09:00
28-09-2015 00:00
06-10-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht