Beschrijving
01-01-2016
13-05-2016
Ja, in overleg.
36
Opdracht omschrijving
Het Politiedienstencentrum (PDC) telt zes diensten ter ondersteuning van het gehele politiekorps, te weten de diensten Human Resource Management, Facility Management, Financiën, Informatiemanagement, Informatie- en Communicatietechnologie en Communicatie. Het PDC voert de operationele bedrijfsvoeringsactiviteiten uit voor alle politiemedewerkers. Het beleid wordt geformuleerd binnen de betreffende beleidsdirecties. Uiteindelijk zetten ruim 6100 medewerkers zich in voor een goede service aan de operatie.
De Dienst Informatie en Communicatie Technologie (ICT) is onderdeel van het PDC en is de technische organisatie voor de totstandkoming en continuïteit van de ICT. Zij zorgt voor de beschikbaarheid van de IV (waar nodig 24/7) en de gebruikersondersteuning. Tevens ontwikkelt de dienst nieuwe functionaliteit en is verantwoordelijk voor doorontwikkeling en het onderhoud van de bestaande IV applicaties. De dienst voert het IV en ICT project- en programmamanagement met als doel een goede samenwerking tussen de business, dienst IM en dienst ICT bij de uitvoering van projecten en programma's. Naast borging van de continuïteit en kwaliteit van de dienstverlening voert de dienst regie op uitbestede services. Ruim 1400 medewerkers zetten zich in voor deze dienst.
Meldkamer Diensten Centrum (MDC) bestaat uit het Stafbureau Informatie & Bedrijfsprocessen, Tactisch beheer, Applicatie Competence Center, Operatiën, Meldkamerprojecten, Tactisch Account- en Service Levelmanagement en Lokaal Beheer. MDC is verantwoordelijk voor de optimale regie en uitvoering van de multidisciplinaire informatievoorzieningsketen in het multidisciplinaire gebruikersveld van de handhaving en rampenbestrijding. Tevens is MDC het aanspreekpunt voor de bovengenoemde OOV-instanties voor strategische, tactische en operationele advisering en de ontwikkeling, implementatie en exploitatie van technologische oplossingen binnen het domein van met tijdkritische meldkamer- en (mobiele) communicatiesystemen.
Het Applicatie Competence Center draagt, conform de vraag van, en in nauwe samenwerking met, het ministerie en de veiligheidsregio’s, zorg voor het beheer van de GMS en 112 applicaties in de meldkamers binnen de OOV afdeling op het gewenste kwaliteits- en beschikbaarheidsniveau.
Binnen Applicatiebeheer wordt de GMS-programmatuur (door)ontwikkeld en onderhouden.
Deze functie heeft tot doel een brug te vormen tussen de GMS gebruikers (centralisten) en de omgeving. Hiermee wordt de operatie zo veel mogelijk gefaciliteerd en daarmee direct ondersteunend aan het meldkamerproces waarbij elke seconde telt. |
De functioneel beheerder is primair verantwoordelijk voor de correcte vulling van GMS. |
-Beheren alle lokale GMS tabellen.
-Invullen GMS functionele vragen.
-Aanspreekpunt tbv GMS gebruikers en collega's.
-Vertalen functionele vraag naar techniek en vice versa.
|
-GMS gebruikers mbt inhoudelijke functionaliteit.
-Hoofd Meldkamer mbt accuratesse GMS data.
-MDC GMS beheer in relatie tot GMS SW.
|
De inzet is in de lijn.
Minmaal afgeronde, geaccrediteerde mbo-opleiding. |
-Minimaal 3 jaar ervaring met meldkamer werkprocessen.
-Minimaal 3 jr ervaring met GMS functioneel beheer
-Ervaring met aan GMS-gekoppelde systemen.
-Flexibiliteit
-Zelfstandigheid
-Samenwerken
Inhoudelijke CV eisen
|
30 % Aantoonbare opgedane kennis van en ervaring met werkprocessen OOV meldkamer in NL. Dit dient duidelijk in het cv te worden vermeld. Vermeld de start- en einddatum (dd-mm-jj) per werkervaring / opdracht. Scoreverdeling: 0-1 jaar ervaring : 0/5 1-2 jaar ervaring: 1/5 2-3 jaar ervaring: 2/5 3-4 jaar ervaring: 3/5 4-5 jaar ervaring: 4/5 5 jaar of meer: 5/5
15 % Aantoonbare opgedane kennis van ICT Beheer (waar bij gewerkt is volgens Prince II en ITIL). Dit dient duidelijk in het cv te worden vermeld. Vermeld de start- en einddatum (dd-mm-jj) per werkervaring / opdracht. Scoreverdeling: 0-1 jaar ervaring : 0/5 1-2 jaar ervaring: 1/5 2-3 jaar ervaring: 2/5 3-4 jaar ervaring: 3/5 4-5 jaar ervaring: 4/5 5 jaar of meer: 5/5
30 % Aantoonbare opgedane (werk)ervaring met GMS interfaces . Dit dient duidelijk in het cv te worden vermeld. Vermeld de start- en einddatum (dd-mm-jj) per werkervaring / opdracht. Ontbreken van deze informatie leidt tot puntenaftrek. Scoreverdeling: 0-1 jaar ervaring : 0/5 1-2 jaar ervaring: 1/5 2-3 jaar ervaring: 2/5 3-4 jaar ervaring: 3/5 4-5 jaar ervaring: 4/5 5 jaar of meer: 5/5
5 % Aantoonbare opgedane (werk)ervaring met Prince II en ITIL. Geef per werkervaring aan volgens welke methodieken is gewerkt. Ontbreken van deze informatie leidt tot puntenaftrek.
20 % Aantoonbare opgedane (werk)ervaring met Office (w.o. spreadsheets en databases). Geef dit per werkervaring aan. Ontbreken van deze informatie leidt tot puntenaftrek.
Planning
22-09-2015 00:00
24-09-2015 18:00
25-09-2015 23:59
01-10-2015 18:00
02-10-2015 00:00
16-10-2015 23:59
|