Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ13252
 
Opdracht
Specialist Uitvoerend Juridisch/Financieel/Technisch/Administratief, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-06 12:20
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 12-10-2015
Einddatum 16-11-2015
Optie tot verlenging ja
24
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project
Aanvraagreden opmerkingen aantal lopende projecten

 

 

Taken en resultaten
 
Brengt digitale processen en datastructuren van de opdrachtgever in kaart. 
Vertaalt de standaard brokerprocessen naar een technisch ontwerp door middel van mappings en transformaties (Business Process Management). 
Ontwerpt, bouwt, configureert en implementeert nieuwe koppelingen.
Bouwt, configureert en parametriseert nieuwe standaardformulieren, brokerprocessen en zaaktypen op basis van de GEMMA-standaarden.
Stelt de bijbehorende documentatie op.
Implementeert  en bewaakt samen met de informatie-architect de generieke inrichting (de GEMMA-standaarden) van de VFE-componenten
Adviseert over inrichtingsmogelijkheden van de VFE-componenten op basis van de GEMMA-standaarden.
Documenteert de koppelingen in de VFE-componenten. 
Stemt de werkzaamheden af met de leveranciers en functioneel beheerders van de te koppelen applicaties. 
Test de op te leveren digitale processen en borgt de werking en continuïteit hiervan.
Volgt ontwikkelingen te aanzien van de applicaties en vertaalt deze naar toepassingen bij gebruikers. 
 
 
 
4. Functieprofiel

 
4.a. Zelfstandigheid/verantwoordelijkheid/bevoegdheden
Verschillende keuzes en/of beslissingen zijn mogelijk binnen richt¬lijnen c.q. hoofdlijnen, maar de alternatieven en bijbehorende gevolgen moeten nadrukkelijk bekend zijn. Een afweging is noodzake¬lijk om een goede beslissing te nemen. Afzonderlijke keuzes en beslissingen beïnvloeden elkaar in geringe mate. De werkzaamheden vereisen een eigen analyse, interpretatie, conceptie, optreden en/of aanpak.
 
 
4.b. Contacten
Contacten komen tot stand door bewuste keuze van de functiehouder. Gezagsverhoudingen en rolpatronen zijn beide contactpartijen veelal bekend. Contactpartijen moeten vaak overtuigd worden van het weder¬zijdse belang in verband met de mogelijkheid van belangentegenstel¬lingen die binnen de functie voor kunnen komen. Doel van het contact is onder meer het uitdragen, afstemmen en realiseren van de naleving van interpretaties van beleid, regelgeving, het maken van afspraken en eventueel te leveren diensten. De aard van de contacten is con¬structief en gericht op het verkrijgen van medewerking.
 

4.c. Functie-eisen (uitgedrukt in kwaliteit en kwantiteit)
HBO werk- en denkniveau, bijvoorbeeld bedrijfskundige informatica. 
Minimaal 4 jaar ervaring op het gebied van informatievoorziening, waarvan 2 jaar op het gebied van inrichten en beheren van formulier-, message broker/ESB of zaaksysteem-applicaties en het bouwen van koppelingen op basis van een functioneel ontwerp.
Kennis en ervaring met een message broker, formuliergenerator of zaaksystemen. 
Kennis van relationele databasesystemen.
Kennis van gemeentelijke organisatie en processen. 
Ervaring met het schrijven van een technisch ontwerp op basis van een functioneel ontwerp.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht