Beschrijving
Inhuur gegevens
Start Inhuur: Per direct (zsm)
Eind Inhuur: 31 jan 2016 (mogelijk verlenging tot max een jaar)
Aantal uren per week: 32
Salarisschaal en periodiek 9
Uurtarief bandbreedte* Minimaal €40 en Maximaal €70
Aantal gesprekskandidaten: 4
Gespreksdatum matchingsgesprek: Ntb
Verhouding kwaliteit en prijs*
Beschikbaarheid en ervaring 70% - prijs 30%
Dit is het werk
Voor het uitvoeren van technisch beheerwerkzaamheden om het gemeentelijke vastgoed in goede staat te houden, zijn wij op zoek naar een technisch beheerder die zowel in teamverband als zelfstandig technische installaties kan inspecteren, inventarisaties kan uitvoeren en de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden kan opnemen, beoordelen en begeleiden.
De werkzaamheden bestaan in hoofdlijnen uit:
- Technische inspectie, beoordeling actuele onderhoudsstaat op basis van MJOP of actuele storing.
- Inspecteren, inventariseren van gebouw gebonden installaties (luchtbehandeling, WKO etc) en op basis hiervan een onderhoud/vervangingsadvies kan opstellen.
- Werkvoorbereiding van opgenomen onderhoud van objecten binnen een beheercluster.
- Het aanbesteden en plannen van onderhoudswerkzaamheden.
- Opdrachtverstrekking, toezicht en oplevering van technische werkzaamheden.
Plek in de organisatie
UVO, Vastgoed Beheer, Team Erfgoed en Cultuur. Zij voeren het technisch beheer uit en geven sturing aan de onderhoudswerkzaamheden ten behoeve van de instandhouding van het gemeentelijk vastgoed.
Taak van het onderdeel De Utrechtse Vastgoed Organisatie (UVO) is een jonge en dynamische organisatie, die zich bezighoudt met al het onroerend goed dat de gemeente Utrecht bezit. Dat gebeurt zowel op strategisch/tactisch als uitvoerend niveau. UVO beheert en exploiteert circa 900 panden en 900 ha grond. En UVO realiseert ook (ver)nieuwbouwprojecten en renovaties. De vastgoedportefeuille bestaat onder meer uit culturele panden, sportaccommodaties (zwembaden en sportvelden), kantoor- en schoolgebouwen, parkeergarages en fietsenstallingen. Kortom, bij de Utrechtse Vastgoed Organisatie gaat het over beleid, beschikbaarheid van locaties en bakstenen.
Profiel / dit breng je mee
Wij zijn op zoek naar collega’s met een technische achtergrond en opleiding(en) op het gebied van werktuigbouwkunde, waarbij basiskennis van alle bouwkunde en elektra wenselijk is. Bij voorkeur is er sprake van een aantal jaren werkervaring op het gebied van vastgoed beheer en eigenaars- en gebruikersonderhoud in het bijzonder. Kennis en ervaring met het beheer en onderhoud van gebouw gebonden technische installaties (o.a. luchtbehandeling, koeling en elektra) is een must. Daarnaast verwachten wij voldoende kennis en ervaring met het aanbesteden en controleren van onderhoudswerkzaamheden en basiskennis op het gebied van relevante regelgeving, voorschriften en werkwijzen m.b.t. het technisch beheer van vastgoed. Qua competenties zoeken wij iemand die zowel resultaatgericht als klantgericht is, integraal en in een team goed kan samenwerken, problemen kan analyseren, besluitvaardig en stressbestendig is. Voor deze tijdelijke werkzaamheden ligt de focus op de concrete aansturing van de uitvoering onderhoudswerkzaamheden
|