Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
31405
 
Opdracht
Planner met ervaring cliƫntadministratie, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-22 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Start Inhuur: z.s.m.
Eind Inhuur: 1 november 2016
Aantal uren per week: 36 uur
Salarisschaal Schaal 6
Uurtarief bandbreedte* Minimaal  €25 en Maximaal €40
Aantal gesprekskandidaten: Max 4 kandidaten
Gespreksdatum matchingsgesprek: Dinsdag 3 november as tussen 9 en 12 uur
Verhouding kwaliteit en prijs* <70% - 30%   


Dit is het werk
De Jeugdgezondheidszorg van Volksgezondheid in Utrecht heeft een centraal planningsteam waar de klanten terecht kunnen voor vragen en voor het maken en verzetten van afspraken. Ook worden telefoontjes van huisartsen, verwijzers enz. afgehandeld. Het CPT (centrale planningsteam) plant en verzet afspraken voor de in Utrecht wonende en/ of schoolgaande jeugd van 0 tot 18 jaar. Daarnaast heeft het CPT vele taken op administratief gebied o.a. postverwerking (zowel papier als digitaal), telefonische contacten met ouders, medewerkers en professionals zoals huisartsen, verwijzers en scholen, dossierbeheer, cliëntadministratie.  


De werkzaamheden voor de cliëntadministratie zijn o.a.:
- Handmatig cliënten invoeren in het Digitaal dossier JGZ (DDJGZ)
- Indicatie stellen (opvragen uit gemeentelijke basisadministratie) cliënten
- Leerlingenlijsten klaar maken voor import in applicatie
- Opschoonacties uitvoeren om het cliëntenbestand in het DDJGZ in optimale staat te houden.  


Plek in de organisatie
Je komt te werken bij de het cluster Support. Dit cluster ondersteunt de uitvoeringsorganisatie Volksgezondheid op het gebied van Office-management, personeelsplanning 0-4, centrale planningsteam 0-19, communicatie, functioneel beheer (DDJGZ en KRIS) en bedrijfsbureau.  


 
Profiel / dit breng je mee
Het CPT 0-18 is de centrale toegang voor alle informatie over de jeugdgezondheidszorg en de bereikbaarheid van collega's.
Je bent klantgericht en zoekt samen met de klant naar oplossingen en geeft gericht informatie over de diensten en bereikbaarheid van de jeugdgezondheidszorg.
Je bent hét gezicht (de stem) van de Jeugdgezondheidszorg naar buiten toe en je bent de verbinding van buiten naar binnen en van binnen naar buiten.  
We zoeken iemand met een opleiding op MBO-niveau;
affiniteit met Jeugdgezondheidszorg; goede telefoonstem en goede beheersing van de Nederlandse taal;
ervaring met telefonisch werken is een pré;
zeer digitaal vaardig en ervaring met digitale afhandeling van cliëntadministratie;
goede typevaardigheid;
klantgericht/servicegericht en stressbestendig;
goede teamplayer  
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht