Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Kwaliteitsmedewerker AO/IC, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-28 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 3-11-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 4 x 3 maanden
Prijsstelling: maximaal €60
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst 
 
 
In verband met tijdelijke inzet van onze vaste collega op een ander project zoeken we per direct versterking op het gebied van Interne Controle, gecombineerd met controllerswerkzaamheden.

De belangrijkste taken op het gebied van Interne Controle zijn:
- Uitvoeren interne controle op onder andere:
- Minimaregelingen (bijzondere bijstand, fonds deelname maatschappelijke activiteiten, individuele inkomenstoeslag)
- Periodieke bijstand (Participatiewet, IOAW, IOAZ, BBZ)
- WMO
Betreft controle op (financiële) rechtmatigheid en proces.
- Aansluitingen maken met sub-administraties

Naast de taken op het gebied van interne controle gaat de kandidaat ook afdelingscontroltaken verrichten. De belangrijkste taken zijn:
- Je bent verantwoordelijk voor de uitoefening van de controlfunctie in de brede zin van het woord.
- Je toetst de beleidsinhoudelijke voorstellen en/of bestuurlijke stukken vanuit de afdelingen.
- Je adviseert de afdelingsmanager met betrekking tot de gestelde kaders.
 
 
Kandidaatomschrijving
De kandidaat:
- is nauwkeurig
- is onafhankelijk
- is een stevige gesprekspartner
- adviseert proactief integraal ongevraagd en gevraagd aan de voorkant vanuit een brede context
 
 
Gespreksplanning
 
 
 
Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO-opleiding richting bedrijfseconomie of accountancy.
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP-er)

-VOG

 
 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:10 %
 
 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:55 %
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar met interne controltaken binnen de sociale wetgeving
Weging:10 %
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar met afdelingscontroltaken.
Weging:10 %
 
 
Automatiseringskennis
Op CV aantoonbare kennis en/ of ervaring met GWS én Key2Financiën
Weging:5 %
 
 
Kennis wet- en regelgeving
Op CV aantoonbaar kennis van de minimaregelingen én Participatiewet én OAW én IOAZ én BBZ én WMO.
Weging:5 %
 
 
Kennis processen
 
Op CV aantoonbaar kennis en ervaring met het BBV ( besluit begroten en verantwoorden)
Weging:5 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht