Beschrijving
Startdatum |
16 november 2015 |
Einddatum |
16 maart 2016 |
Min. uurtarief |
€ 0,00 |
Max. uurtarief |
|
Uren per week |
36 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
1 keer, 3 maanden |
Wat houdt de functie in?
Je bent lid van het team van 6 medewerkers onder leiding van een teamleider.
Je werkt actief mee aan de uitvoering van opdrachten en draagt zorg voor een professionele en zorgvuldige uitvoering van verbijzonderde interne controlewerkzaamheden en de verslaglegging hierover.
De kerntaken zijn:
-Je voert verbijzonderde interne controles uit op diverse deelgebieden van de klantorganisaties (gericht op getrouwheid en rechtmatigheid), met name op het gebied van de WMO, Jeugdhulp en Sociale Zaken. ? Je draagt zorg voor het opstellen van interne controleplannen en het werkprogramma dat op basis van de risicoanalyse tot stand is gekomen;
- Op basis van het werkprogramma voer je de controlewerkzaamheden uit en legt bevindingen vast in een controlememorandum;
- Je toetst de uitvoering van het beleid, het bestaan en de werking van de administratieve organisatie, brengt hierover verslag uit en doet aanbevelingen voor kwaliteitsverbetering (interne beheersmaatregelen);
- Je geeft gevraagd en ongevraagd advies op het gebied van AO/IC;
- Je onderhoudt contact met de klantorganisaties over de verbijzonderde interne controle werkzaamheden en eventuele gegevens die nodig zijn voor de uitvoering van de opdracht.
- Je onderhoudt het netwerk met andere opdrachtgevers en de externe accountant en verzorgt op proactieve wijze de communicatie in het netwerk.
Wat zijn de functie-eisen?
- Je bent een zelfstandige en proactieve collega die vanuit financiële deskundigheid klantgericht kan adviseren.
-Je bent in staat makkelijk contacten aan te gaan en je analyses monden uit in een goed advies.
- Je hebt aantoonbare kennis van de wet en regelgeving op de gebieden van de WMO, Jeugdhulpverlening en Sociale Zaken.
-Je bent sensitief maar kunt tegelijkertijd je rug rechthouden.
- Je hebt een relevante opleiding afgerond op HBO niveau;
- Je hebt minimaal 2 tot 3 jaar werkervaring op het terrein van AO/IC en het opstellen van (AO/IB) procesbeschrijvingen, bij voorkeur binnen de accountancy;
- Je hebt kennis van gemeentelijke financiën;
- Kennis van fiscaliteit is een pré.
De planning
Datum publicatie |
21 oktober 2015 |
Sluiting vragen |
5 november 2015 |
Beantwoording vragen |
6 november 2015 |
Sluiting opdracht |
8 november 2015 |
Gesprekken |
13 november 2015 |
Terugkoppeling |
16 november 2015 |
Eisen
-Minimaal een relevante, afgeronde HBO opleiding
-Minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van AO/IC
Gunningscriteria
-Minimaal 2 jaar kennis opgedaan van de gemeentelijke financien
|
50% |
-Minimaal 2 jaar werkervaring binnen de accountancy
|
50% |
|