Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000498
 
Opdracht
Projectmedewerker FMIS Planon, 40 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-10-29 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
01-12-2015
30-11-2016
ja
5*8


 

Het projectteam Taskforce IV FM Nationale Politie, als onderdeel van de Dienst IAR Facility Management(FM), is belast met de taak om de vereiste informatie aan te leveren om het Facilitair Management Informatie Systeem Planon in te kunnen richten. Dit vindt gefaseerd plaats, vooruitlopend op de landelijke werking na afronding van de personele reorganisatie van de Nationale Politie.



Voor de inrichting en de realisatie van het dienstverleningsconcept van Facilitaire Services (CCF) moet het bestelproces afgestemd worden op het contractenbeheer. De wijze waarop de Producten & Diensten Catalogi per contract worden beheerd is hierbij van cruciaal belang, zodat de "click" van de producten en diensten van de DPC worden gerealiseerd.

Ondersteuning bij implementatie en de organisatie van het gebruikersgereed opleveren van Planon voor de vastgestelde diensten en producten die aangeboden worden vanuit FM, gebaseerd op het dienstverleningsmodel ‘click-call-face’.


-Het analyseren en valideren van alle contracten en komen tot standaardisatie van de producten en diensten.

-Het schrijven van product en dienst specificaties gekoppeld aan het contract.

-Beschrijven, voorbereiden en inregelen van de migratie van alle generieke documenten naar 1centraal planon systeem .




Niet van toepassing.



Afstemming met verschillende diensten binnen het PDC en de eenheden.




Inzet in project.


-Een afgeronde erkende HBO opleiding is een eis.

-Een afgeronde erkende HBO opleiding in de richting van Facilitair Management is een wens.

-Een afgeronde erkende Prince2 Foundation certificering is een wens.


-In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar relevante ervaring als projectmedewerker binnen het domein  Facilitaire Services is een eis.

-In de afgelopen 5 jaar uitgebreide kennis van en ervaring opgedaan met FMIS Planon is een wens, ervaring met een FMIS systeem een eis.

-In de afgelopen 5 jaar aantoonbare ervaring opgedaan met Administratieve Organisatie en procesinrichting binnen het domein Facilitaire Services is een wens.

-In de afgelopen 5 jaar aantoonbare kennis van en ervaring met de inrichting van processen van een servicedesk binnen het domein Facilitaire Services is een wens.-



Competenties

Kerncompetenties

Een goed ontwikkeld analytisch vermogen, organisatievermogen,  accuratesse, samenwerken, klantgerichtheid

Overige competenties 
probleemanalyse, flexibiliteit, initiatiefrijk, verbinden, overtuigingskracht, organisatiesensitiviteit



Inhoudelijke CV eisen

 
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij voorkeur maakt u gebruik van de bijgevoegde template. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar relevante ervaring als projectmedewerker binnen het domein Facilitaire Services. Dit dient duidelijk per werkervaring in het cv te worden weergegeven.
 
In de afgelopen 5 jaar uitgebreide kennis van en ervaring opgedaan met een FMIS systeem. Het systeem dient duidelijk per werkervaring te worden benoemd.



Inhoudelijke CV wensen
20 % Afgeronde hbo-opleiding richting Facilitair Management (een duidelijk leesbaar kopie van het diploma dient te worden bijgevoegd). Scoreverdeling: Afgeronde hbo-opleiding 3/5 Afgeronde hbo opleiding Facilitair Management 5/5
10 % Prince 2 Foundation en/of Practioner gecertificeerd. Een duidelijk leesbaar kopie van het (de) certifica(a)t(en) dient te worden bijgevoegd. Scoreverdeling: 1 behaald certificaat: 3/5 beide certificaten behaald: 5/5
25 % In de afgelopen 5 jaar aantoonbare ervaring opgedaan met Administratieve Organisatie en procesinrichting binnen het domein Facilitaire Services een wens. Dit moet duidelijk blijken/herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Scoreverdeling is als volgt: Bij aangetoonde ervaring met Administratieve Organisatie en procesinrichting in de afgelopen 5 jaar: 2/5 Bij aangetoonde ervaring met Administratieve Organisatie en procesinrichting in de afgelopen 5 jaar binnen het domein Facilitaire Services: 5/5
15 % In de afgelopen 5 jaar aantoonbare kennis van en ervaring met de inrichting van processen van een servicedesk binnen het domein Facilitaire Services is een wens. Dit moet duidelijk blijken/herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Scoreverdeling: 0-1 jaar ervaring: 0/5 2-3 jaar ervaring: 1/5 3-4 jaar ervaring: 2/5 4-5 jaar ervaring: 3/5 5 jaar en meer: 5/5
20 % In de afgelopen 5 jaar aantoonbare kennis van en ervaring met FMIS PLANON. Dit moet duidelijk vermeld worden per werkervaring. Scoreverdeling: 0-1 jaar ervaring: 0/5 2-3 jaar ervaring: 1/5 3-4 jaar ervaring: 2/5 4-5 jaar ervaring: 3/5 5 jaar en meer: 5/5
10 % Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag te weten: Een goed ontwikkeld analytisch vermogen, organisatievermogen, accuratesse, samenwerken, klantgerichtheid.


Planning
22-10-2015 00:00
26-10-2015 18:00
27-10-2015 23:59
29-10-2015 18:00
30-10-2015 00:00
06-11-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht