Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
16-11-2015 |
Einddatum |
30-4-2016 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
Organisatie:
De organisatie is volop in verandering met aandacht voor de rolscheiding in opdrachtgever- en opdrachtnemer. Daarnaast is gekozen om een duidelijke taakverdeling te realiseren tussen de rol van eigenaar en beheerder. In deze context zijn wij op zoek naar een beheerder/kwartiermaker, die naast de uitvoering van de beheertaken in staat is om samen met betrokken partijen het taakveld rond het gebouwbeheer op nieuw in te richten. Scoop: Voor deze uitdagende opdracht denken wij aan een tijdelijke invulling van de vacature, voor een maximale periode van een half jaar, waarna definitieve invulling zal plaatsvinden. Op basis van het vastgestelde taakveld zal worden bezien welke competenties noodzakelijk zijn voor de definitieve invulling van de nieuwe rol van gebouwbeheerder.
Taken:
• Zorgdragen voor een goede afstemming van taken tussen de eigenaar- en beheerderrol
• Zorg dragen voor en het (laten) uitvoeren van het beheer en onderhoud aan gemeentelijke gebouwen inclusief de werktuigkundige en elektrotechnische installaties.
• Zorgdragen voor het correct afhandelen van storingen en calamiteiten aan gebouwen en of installaties
• Adviseren bij nieuwbouw en of renovaties op het vakgebied
• Contractbeheer
Vaardigheden/eisen
• Een relevante beroepsopleiding op HBO-niveau,
• Relevante werkervaring
• Kennis van ontwikkelingen op het gebied van gebouwbeheer en installatietechniek
• Een initiatiefvolle en flexibele en klantgerichte instelling
• Een klantgerichte en communicatieve houding
• Uitstekende communicatieve vaardigheden
Wij bieden
• Een uitdagende en afwisselende werksfeer binnen een professioneel en collegiaal team
• Een goed salaris (functieschaal 9) en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
|