Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Casemanager Bouwen
 
Sluitingsdatum
2015-11-26 14:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 7-12-2015
Voltooiing opdracht: 7-3-2016
Optie verlenging: 4 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €70 per uur
Vakgebied: Bouwkunde & Civiele techniek
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst 
 
 
 
Kandidaatomschrijving
De casemanager Bouwen:
-Fungeert als eenduidig aanspreekpunt (casemanager) voor enkelvoudige zaken richting klanten, adviseurs, derden en binnen de eigen organisatie;
- Beoordeelt als casemanager enkelvoudige zaken, levert daar zelf vanuit het bouwkundig specialisme een inhoudelijke bijdrage aan en bewaakt de correcte uitvoering van wet- en regelgeving;
- Controleert aanvragen op de aanwezigheid en juistheid van basisgegevens;
- Voert overleg met en adviseert de aanvrager en diens adviseurs over afwijkingen en nader te stellen eisen;
- Adviseert op ingebrachte zienswijzen en levert een bijdrage aan bezwaar- en beroepsprocedures;
- Bereidt voor, stelt prioriteiten, controleert en ziet toe op de voortgang van zijn/haar werkzaamheden en stemt dit af  met de coördinator van het team;

 
Competenties:
Resultaatgerichtheid, contactuele effectiviteit en flexibiliteit.
 


Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 6 jaar minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van bouwplantoetsing en het coördineren van Wabo-aanvragen.


Opleiding
Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde MBO opleiding Bouwkunde.


Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding ABW1.
 

Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-Kopie VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)



Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 10 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 46 %

 
Automatiseringskennis
Op CV aantoonbaar kennis van en werkervaring met Squit XO. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging: 14 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 6 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring binnen een gemeente met afhandeling Wabo-aanvragen.
Weging: 15 %


Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen 6 jaar, minimaal 3 jaar werkervaring binnen een gemeente met bouwplantoetsing.
Weging: 15 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht