Beschrijving
Start Inhuur:
|
z.s.m.
|
Eind Inhuur:
|
30-06-2016
|
Aantal uren per week:
|
36
|
Salarisschaal en periodiek
|
|
Uurtarief bandbreedte*
|
Minimaal: € 50,00 en Maximaal € 79,00
|
Aantal gesprekskandidaten:
|
Maximaal 3 kandidaten
|
Gespreksdatum matchingsgesprek:
|
|
Verhouding kwaliteit en prijs*
|
kwaliteit 70% en prijs 30%
|
Dit is het werk.
Je werkt voor het cluster Operations Center, team U-Cloudbeheer – onderdeel van Automatisering Utrecht. Je coördineert, verdeelt en organiseert het werk van het team en geeft functioneel leiding aan de dagelijkse werkuitvoering van het team. Je werkt nieuwe medewerkers in, treedt op als vraagbaak voor de groep en informant bij beoordelings- en functioneringsgesprekken.Je zorgt voor beschikbaarheid, (technisch) beheer en onderhoud van de U-Cloud infrastructuur (VDI-desktop en server, storage, backup en netwerken). Bestaande, nieuwe en vernieuwde U-Cloud infrastructuur neem je in beheer en beheer je. Je zorgt dat we de afgesproken serviceniveaus halen. Dat doe je op basis van beschreven operationele processen en de technische documentatie. Ook de documentatie van de infrastructuur en werkprocessen onderhoud je.Je voert standaard changes uit en ondersteunt de Supportgroep, als 2e/3e-lijn, bij het oplossen van incidenten en problemen. De capaciteit en werking van componenten monitor je en signaleert mogelijke performance-, capaciteits- en security problemen. Wij leveren onze dienstverlening 24*7 en plannen groot onderhoud meestal in het weekend. Zo hebben gebruikers er het minste last van. Daardoor hebben we je inzet soms ook in het weekend nodig.
Plek in de organisatie
De afdeling Automatisering bestaat uit vier clusters, die focussen op de nieuwe technologie en dienstverlening: Besturing & Control, Vernieuwing, Solution Center en Operations Center. Automatisering Utrecht is één van de ‘interne bedrijven’ die de andere organisatieonderdelen adviseren en ondersteunen bij de uitvoering van hun bedrijfsvoering. Om goede resultaten te halen, bij te blijven en te vernieuwen, werken we nauw en veel samen met de organisatieonderdelen en met marktpartijen.
Het Operations Center bestaat uit de teams: Applicatiebeheer, Datacenter & Infrastructuur en U-Cloudbeheer. We beheren en zorgen voor het ongestoord functioneren van technische infrastructuur en applicaties. We monitoren systeemonderdelen van de U-Cloud en Catharijnenet 4. Maken back ups en stellen data veilig, voeren herstelopdrachten uit, standaard wijzigingen en (veiligheids-)upgrades. Samen met het Solution Center nemen we nieuwe en gewijzigde voorzieningen in beheer en bewaken we de kwaliteit en serviceniveaus. Als 2e/3e-lijn is het Operations Center betrokken bij het oplossen van incidenten en problemen.
Taak van het onderdeel
Automatisering Utrecht ontwikkelt, levert, installeert en beheert alles wat nodig is voor de automatisering, de digitalisering en het digitaal werken van de gemeentelijke organisatie. We zorgen voor een stabiele en optimaal beschikbare ICT infrastructuur. We werken aan kantoorautomatisering, telefonie, organiseren hosting, dataopslag en Server Based Computing. We voeren selfservice in en we automatiseren en standaardiseren waar mogelijk beheertaken. Bij dit alles zoeken we naar vernieuwende en besparende werkwijzen en producten. Zo dragen wij ons steentje bij aan een goede bedrijfsvoering.
Profiel / dit breng je mee
Je hebt een opleiding op HBO-niveau. Diepgaande kennis van ICT-infrastructuur, in het bijzonder besturingssystemen (Windows, Linux), virtualisatie (VMWare) en netwerktechnologie (Cisco, F5, Palo Alto). Je kent ICT-beheermethodieken en service management (ITIL) en hebt ruime beheer ervaring op het gebied van vermelde platforms. In je aanpak toon je eigen initiatief, werk je zelfstandig, ben je vasthoudend en tactisch. Je bent communicatief vaardig (in woord en geschrift). Ook ben je analytisch vaardig en oplossing gericht.
Competenties
In de uitvoering van ons werk staan de vier gemeentelijke kernwaarden centraal: open, wendbaar, scherp en betrouwbaar. Ze komen tot uiting in onze heldere afspraken, servicegerichte en flexibele werkhouding, scherpe (financiële) planning en betrouwbare inzet. Van onze medewerkers verwachten we dat ze – vanuit deze kernwaarden - hun persoonlijke vaardigheden en vakkennis verder ontwikkelen.
|