-Het zorg dragen voor een actieve gebruikersondersteuning door het inregelen en bewaken van autorisatierechten: profielen en rollen. Formuleren van wijzigingsvoorstellen, contact met leveranciers.
-Het functioneel applicatiebeheer van applicaties en tevens het organiseren en verzorgen van trainingen aan (kleine) groepen gebruikers alsmede schrijven van instructies.
-Functionele wijzigingen vertalen naar organisatorische aanpassingen. Onderkennen en signaleren van onjuistheden in (ver)werkingen in relatie tot de beschikbare documentatie.
-Het uitvoeren en voorbereiden van testwerkzaamheden. Voorbereiden, inrichten, plannen, uitvoeren, testen en controleren van nieuwe releases van de applicaties.
-Overige administratieve, ondersteunende en voorbereidende werkzaamheden ten behoeve van de teamleider, business analist, projectcoördinator, testcoördinator en overige derden.
-Het uitvoeren van en toetsen aan procedures, wetten en regelingen.
-Bij al deze activiteiten zijn drie zaken van groot belang: Het managen van de verwachtingen, de regie op- en de kwaliteit van de informatievoorziening.
Functie eisen (opleidingsrichting en niveau, werkervaring etc.)
-HBO of MBO werk- en denkniveau; (Bv. Bedrijfskundige Informatica, Hogere Informatica)
-Aantoonbare kennis en ervaring (min. 5 jaar) met de applicatie Key2Belastingen (Centric),
-Kennis en ervaring binnen Functioneel / Applicatie beheer (min 3 jaar)
-Op de hoogte van de gangbare Functionele Applicatiebeheer methodieken (ITIL, ASL, BISL)
-Kennis en ervaring met procesmatig en projectmatig werken
-Ervaring binnen een (semi) overheidsomgeving
-Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
-Kennis van wet- en regelgeving.
Persoonlijke kenmerken en competenties*
-Resultaatgericht, ondernemend, met focus op de klant, samenwerken,, analytisch vermogen, kwaliteitsgericht, nauwkeurig, omgevingsbewust/organisatiesensitief
|