Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Projectleider bestuurlijk besluitvormingsproces, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-12-14 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-1-2016
Voltooiing opdracht: 31-12-2016
Optie verlenging: 2 x 6 maanden
Prijsstelling: €0 - €110 per uur
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 32 per week
Aantal FTE: 0,8
Type: 2B dienst 
 

 
Kandidaatomschrijving
Je bent een ervaren, enthousiaste, flexibele projectleider die goed in staat is om de verbinding tussen de vakafdeling en de ICT te leggen.

Je hebt oog voor het werken onder ICT architectuur en je houdt tevens de belangen van de klant in het oog. Je hebt een ‘vrije’, praktische rol en zit niet in een bepaalde teamstructuur. Dit maakt dat je focus hebt, verbindingen tussen teams kunt leggen en resultaatgericht bezig kunt zijn. Je legt direct verantwoording af aan de teamleider Informatie management en je bent tevens haar sparringpartner. Bij de ontwikkeling en implementatie van het een en ander werk je intensief samen met de ICT architect,  i-adviseur en specialisten binnen de afdeling Informatie management.

Je neemt zelf initiatief, signaleert kansen en weet daar naar te handelen. Verder ben je in staat betrokkenen te mee te nemen en te overtuigen van het doel en het belang van de genomen initiatieven.
 
 
 
Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde academische opleiding in het Informatiemanagement/ICT.
 

Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar als projectleider bij (digitalisering) besluitvormingsproces met behulp van Sharepoint en IBabs, adeptia en CRM. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaringn in de afgelopen 5 jaar, als projectleider in ICT / Informatiemanagement binnen een gemeente.


Gevraagde documenten aanleveren na gunning
-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-Kopie VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Bewijs inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)

 
Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 10 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:46 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met de Prince2 Practitioner methode (dit moet duidelijk uit het CV blijken).
Weging:5 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met ITIL Changemanagement.
Weging:4 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met zaakgericht werken binnen de gemeentelijke overheid. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.
Weging:25 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met projectleiding in een 100.000+ gemeentelijke organisatie (dit moet duidelijk uit het CV blijken).
Weging:10 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht