Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
33741
 
Opdracht
Senior Vastgoedadviseur, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-12-10 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Start Inhuur: 4-1-2016
Eind Inhuur: 1-7-2016
Aantal uren per week: 36
Salarisschaal en periodiek
Schaal 12
Uurtarief bandbreedte* Minimaal € 60 en Maximaal € 90
Aantal gesprekskandidaten: 4  
Gespreksdatum matchingsgesprek: Tussen 14 en 18 december
Verhouding kwaliteit en prijs* kwaliteit 70%; prijs 30%   


Dit is het werk
- Het voeren van overleg en onderhandelen met marktpartijen over de voorwaarden voor uitgifte van gronden voor de (her)ontwikkeling van vastgoed (commercieel vastgoed en woningbouwontwikkelingen).
- Het opstellen van diverse overeenkomsten (intentieovereenkomsten en uitgifteovereenkomsten, maar ook anterieure overeenkomsten en ontwikkelovereenkomsten).
- Het vervullen van een adviesrol op het gebied van vastgoedontwikkeling (grondprijsberekeningen kunnen maken, vastgoedadviezen in algemene zin).
- Het opstellen van documenten ten behoeve van aanbestedingsprocedures.  
- Het opstellen van adviezen en brieven.  


Plek in de organisatie
REO, afdeling Grondzaken/Uitgifte. In de afdeling doen we de aan- en verkopen van gronden voor de ontwikkeling van vastgoed, het verkopen van gemeentelijke vastgoedbezittingen en conversie & herziening van erfpachtcontracten.   


Taak van het onderdeel
De missie van Ruimtelijke en Economische Ontwikkeling (REO) ‘Werken aan de stad, bouwen aan Utrecht', motiveert en inspireert ons. De ruimtelijke, economische, culturele en sociale ontwikkeling krijgt vorm in het integrale jaarprogramma van REO, gericht op regie en realisatie. Om deze doelstellingen te halen werken wij nauw samen met andere onderdelen van de organisatie in het fysieke domein en het sociaal/economische domein. Het gaat zowel over het monumentale verleden, over het hectische heden, als over de opgave voor de toekomst.  


Profiel / dit breng je mee
Je hebt een WO opleiding privaatrecht, MRE of MCD of relevante HBO opleiding.
Grondige kennis van en langdurige ervaring op het vakgebied.
Minimaal 7 jaar aantoonbare relevante werkervaring op een afdeling Grondzaken of vergelijkbare afdeling.
Je hebt daadwerkelijk gronduitgiften gedaan en een aanbestedingsprocedures uitgevoerd.
Je werkhouding is pro-actief. Je hebt een hands-on mentaliteit en bent flexibe
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht