Beschrijving
Aanvraagnummer
|
523
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
36
|
Verloopt op
|
10-12-2015 17:00
|
Functie-eisen
Je beschikt over een relevante opleiding op HBO-niveau met 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring op het gebied van klantcontact en klantcontactcentra. Je hebt een bewezen ervaring met coachen van medewerkers. Je maakt verbinding met de medewerkers van het GIP en je weet ze voor je te winnen. Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Kunt goed schakelen in verschillende belangen en aansturen doe je van nature. Je bent proactief, werkt nauwgezet en je bewaakt het overzicht. Daarnaast ben je flexibel, een teamplayer en kan je heel goed zelfstandig werken.
De supervisor draagt de werkzaamheden in de loop van 2016 over aan een interne kandidaat.
Gunningscriteria (weging)
-Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (15%)
-Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 10 jaar als supervisor binnen de (gemeentelijke) overheid of andere complexe organisaties (30%)
-Aantoonbare ervaring met de producten van het GIP (30%)
-Aantoonbare affiniteit met en globale kennis van ICT binnen het GIP (5%)
-Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (20%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:
-Samenwerken
-Flexibele (werk)houding
-Klantgerichte instelling
-Representativiteit
-Pro-actieve houding
-Accuraat
-Stressbestendig
|