Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker administratieve ondersteuning Bezwaar & Beroep, 28 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-12-16 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Juridisch
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Opdrachtomschrijving
 
Voor de periode van 1 januari tot 1 april 2016 zijn wij voor 28 uur per week op zoek naar een medewerker administratieve ondersteuning bezwaar & beroep.
Kandidaatomschrijving
Wij zijn op zoek naar een administratieve ondersteuner die op het terrein van bezwaar en beroep binnen de afdeling Werk, Inkomen en Zorg de zaken op orde wil houden.


Je gaat aan de slag met het administratieve proces rondom bezwaar- en beroepzaken.
Je draagt zorg voor het gehele administratieve proces bij de bezwaar- en beroepzaken binnen de afdeling Werk Inkomen en Zorg, waaronder:
- een correcte registratie in GWS;
- het uitzetten van bezwaarschriften bij de Juridisch kwaliteitsmedewerkers;
- het voorbereiden van de besluiten op bezwaar;
- het maken van de voorgestelde besluiten ten behoeve van het college;
- en het zorgdragen dat eventuele proceskosten worden uitbetaald.


Ook bij de (hoger) beroepzaken verzorg je het gehele administratieve proces, waarbij je kunt denken aan:
- alle correspondentie en communicatie met de rechtbank;
- de registratie in GWS;
- het samenstellen en verzenden van de procesdossiers;
- het inplannen van de zittingen bij de juridisch kwaliteitsmedewerkers;
- verwerken van de uitspraken van de rechtbank

 

 
Eisen
 
Werkervaring GWS
Op CV aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, met GWS


Werkervaring sociaal domein
Op CV aantoonbare administratieve werkervaring binnen de afdeling Werk en Inkomen van een gemeente.
Referentie vereist


Gevraagde documenten aanleveren na gunning
-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP-er)

-VOG


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 20 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:45 %

 
Werkervaring juridische stukken
Op CV aantoonbare werkervaring met het interpreteren van juridische stukken binnen de afdeling Werk en Inkomen van een gemeente.
Weging:15 %

 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding binnen de juridische dienstverlening.
Weging:10 %

 
Systeemkennis Octopus
Op CV aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, met het systeem Octopus
Weging: 10 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht