Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
14-12-2015 |
Einddatum |
13-3-2016 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
Aanvraagreden opmerkingen |
Startdatum is z.s.m. |
A. Informatie over procedure/ proces •Werk/ denkniveau: MBO+
•Duur: 2/3 maanden
•Aantal uren: 32-36 uur
•Start: Zo spoedig mogelijk In ieder geval 51 (14 december) (incl. x-aantal werkdagen tijdens Kerstvakantie)
B.Taken
Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker voor het opstellen van beschikkingen Jeugdhulp en het verwerken van de beschikkingen Jeugdhulp in het administratief systeem. De beschikkingen worden momenteel geregistreerd in een Excel systeem. Wij gaan naar verwachting per 1 januari 2016 over naar de applicatie van Pink. De medewerker die we zoeken heeft een servicegerichte instelling en zorgt dat er correct en compleet geadministreerd wordt in onze systemen. Je stemt jouw gedrag af op de behoefte van het type klant (intern/ extern), adviseert op proactieve wijze en anticipeert flexibel op de wensen en behoeften van de klant. Acties die hier eventueel uit voortvloeien geef je door aan de juiste afdelingen/collega's. Je denkt op actieve wijze mee over verbeteringen inzake processen met als doel de service aan inwoners te verbeteren en de dienstverlening te optimaliseren.
Flexibiliteit en werken in een zeer dynamische omgeving moet je liggen omdat geen sprake is van een eenvoudig systeem en eenduidig proces. •Je verwerkt en controleert administratieve en financiële gegevens op het gebied van de Jeugdhulp
•Het verwerken van beschikkingsaanvragen Jeugd van(uit) het Sociaal Team
•Maken van berekeningen, verwerken mutaties, werkprocessen uitvoeren in en beoordelen van declaratieformulieren
•Verwerken van mutaties in Excel (straks Jeugdapplicatie)
•Opstellen (toekennings)beschikkingen Jeugdhulp (in Word) en verzenden via Decos
•(Veelal telefonisch) voorlichting en advies geven op het gebied van het sociale domein aan zowel inwoners als netwerkpartners
C. Competenties
Eisen
•Zelfstandig en accuraat werken
•Neemt eigen verantwoordelijk/ oplossingsgericht gedrag
•Overtuigen - Plannen en organiseren
•Uitstekende communicatieve vaardigheden
•Zeer vaardig met Excel en Word
•Ervaring met beschikkingen / SVB | PGB
•Flexibele inzet en breed inzetbaar (meebewegen met wat nodig is in de uitvoeringstaken) 151202 Profielschets Administratief Medewerker/ Backoffice Jeugd – Gemeente Bodegraven-Reeuwijk
Wensen
•Bij voorkeur ervaring met werkzaamheden en wijzigingen in het gemeentelijk Sociaal Domein (Wmo/ Jeugd), meer specifiek affiniteit met de nieuwe taken en verantwoordelijkheden vanuit de jeugdwet:
1.Kan vragen met vanuit het Sociaal Team met betrekking tot de aanvraag tot beschikking afhandelen
2.Kan vragen met vanuit het Sociaal Team met betrekking tot de SVB en het PGB afhandelen
•Kan met Decos als documentbeheersysteem werken
•Werkervaring met de jeugdapplicatie PinkRoccade module Jeugd
|