Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
009604
 
Opdracht
Medewerker PLanning en Control, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-12-13 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
04-01-2016
31-12-2016
36
8
1
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


 

De sector Strategie, Bedrijfsvoering en Welzijn van de dienst Welzijn is op zoek naar een medewerker planning en control voor een periode van een jaar.



Algemene informatie
Werken bij de dienst Welzijn met ongeveer 280 medewerkers betekent aan de slag binnen een dynamisch werkterrein en in een open cultuur. De grote inhoudelijke opgaven op Welzijnsgebied worden binnen de sectoren Sociale Zaken, Jeugd en Onderwijs, Werk en Inkomen, Zorg Hulpverlening en Sport vormgegeven. De sector Strategie, Bedrijfsvoering en Welzijn (SBW) heeft een ondersteunende rol ten opzichte van de andere sectoren van de dienst en de directie. Naast het basispakket van ondersteuning van de sectoren levert de sector ook flexibele advisering op zowel strategisch, financieel, juridisch, inhoudelijk of organisatorisch niveau. Functieomschrijving Als medewerker planning en control vervul je een coördinerende, signalerende, analyserende en ondersteunde rol binnen de organisatie. Je draagt zorg voor o.a. (financiële) gegevensregistratie en bewaakt de voortgang en de planning.

 (geen indexering op het tarief mogelijk)

 


-Je hebt minimaal een relevante HBO-opleiding (bedrijfseconomie/financieel)

-Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met het opstellen en analyseren van jaarrekeningen, waaronder controle op kostenplaatsen en budgetten en overboekingen

-Je hebt gemeentelijke ervaring in genoemde functie

-Je hebt ervaring met budgetbeheer en budgetinformatie, o.a. opstellen A3, meewerken aan bestedingsplannen en het registreren van basisgegevens Wmo

-Je hebt ervaring met het werken met verschillende systemen en applicatieonderdelen zoals Pims,  Coda, verlofregistratie-tim, Coda is een must.

-Je beschikt over goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden

-Je hebt een pro-actieve werkhouding en je kan goed functioneren onder werkdruk

-Je werkt zelfstandig, resultaatgericht met oog voor kwaliteit en juistheid

 


Competenties
Analyseren, communiceren, omgevingsbewust handelen, samenwerken en resultaatgericht handelen.



Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Je hebt minimaal een relevante HBO-opleiding
 
Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met het opstellen en analyseren van jaarrekeningen, waaronder controle op kostenplaatsen en budgetten en overboekingen
 
Je hebt gemeentelijke ervaring in genoemde functie
 
Je hebt ervaring met budgetbeheer en budgetinformatie
 
Je hebt ervaring met het werken met verschillende systemen en applicatieonderdelen, Coda is een must



Inhoudelijke CV wensen
30 % Je hebt een Hbo-opleiding richting bedrijfseconomie/financieel
30 % Je hebt meer dan 3 jaar gemeentelijke ervaring in genoemde functie
20 % Je hebt ervaring met het werken met verschillende systemen en applicatieonderdelen, zoals Pims, verlofregistratie-tim
20 % Je hebt aantoonbare ervaring met het opstellen totaaloverzichten financiële afwijkingen, meewerken aan bestedingsplannen en het registreren van basisgegevens WMO


Planning
08-12-2015 00:00
09-12-2015 23:59
10-12-2015 23:59
13-12-2015 23:59
14-12-2015 00:00
31-12-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht