-Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met het opstellen en analyseren van jaarrekeningen, waaronder controle op kostenplaatsen en budgetten en overboekingen
-Je hebt gemeentelijke ervaring in genoemde functie
-Je hebt ervaring met budgetbeheer en budgetinformatie, o.a. opstellen A3, meewerken aan bestedingsplannen en het registreren van basisgegevens Wmo
-Je hebt ervaring met het werken met verschillende systemen en applicatieonderdelen zoals Pims, Coda, verlofregistratie-tim, Coda is een must.
-Je beschikt over goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden
-Je hebt een pro-actieve werkhouding en je kan goed functioneren onder werkdruk
-Je werkt zelfstandig, resultaatgericht met oog voor kwaliteit en juistheid
Competenties
Analyseren, communiceren, omgevingsbewust handelen, samenwerken en resultaatgericht handelen.
Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.