Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
009680
 
Opdracht
Helpdeskmedewerker(s), 56 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-12-22 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
04-01-2016
31-12-2016
56
8
3
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


 

Voor de versterking van de Helpdesk ICT is het waterschap op zoek naar helpdeskmedewerkers. Het gaat daarbij om 56 uren, die verdeeld dienen te worden over 2 personen. De inzet is in principe voor het gehele jaar, maar er geldt wel een opzegtermijn van 1 maand.

De medewerker helpdesk is het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie op het gebied van ICT. Het aannemen, registreren en bewaken van incidenten behoort tot de hoofdtaak. Na de registratie probeer je in eerste instantie de melding zelf op te lossen, als dat niet (tijdig) lukt zet je de melding door naar de 2e lijn. 

Op hoofdlijnen ben je verantwoordelijk voor:

-Het oplossen van incidenten en zorg dragen voor een correcte terugkoppeling;

-De inrichting van werkplekken;

-Opvolgen van meldingen uit monitoring

-Het proactief signaleren van potentiële storingen;

-Het onderhouden van documentatie;

-Het bijhouden van de CMDB;

-De uitleen van ICT apparatuur.

 

Je beschikt minimaal over een Mbo+/Hbo werk- en denkniveau en je hebt een relevante ICT opleiding met succes afgerond. Relevante ITIL-certificering is een pré. Je hebt een klant-, kwaliteitsgerichte en flexibele instelling. Voor deze functie is het ook van belang goede kennis te hebben van TOPdesk, MS Windows 7, Office 2010 pakketten (Office 2013 is een pré), Active Directory en Citrix. Je bent gericht op samenwerken, hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, werkt nauwkeurig en je houdt overzicht door te plannen en te organiseren. Je beschikt over een oplossings- en servicegerichte instelling en hebt goede kennis van de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift.


Tarief
Minimaal: € 45,00
Maximaal: € 55,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Je beschikt over een voor de functie relevante MBO opleiding.
 
Je hebt minimaal 1 of 2 jaar relevante werkervaring.


Inhoudelijke CV wensen
40 % Je hebt kennis van ITIL en ervaring met het werken in Topdesk.
20 % Je hebt kennis van Active Directory en Citrix.
40 % Je bent de Friese taal machtig in woord


Planning
17-12-2015 00:00
21-12-2015 12:00
21-12-2015 23:59
22-12-2015 12:00
22-12-2015 00:00
23-12-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
Waterschap
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht