Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
541
 
Opdracht
Financieel Medewerker Uitkeringsadministratie 1, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-12-21 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

541

Aanvang

z.s.m.

Duur

3 maanden

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

21-12-2015 12:00

 

De afdeling Werk, Zorg en In komen (WZI)
De afdeling Werk, Zorg en Inkomen biedt dienstverlening op het gebied van re-integratie, werk en zorg voor de inwoners. De afdeling Werk, Zorg en Inkomen bestaat uit een vijftal teams, t.w. Beleid & Implementatie, Zorg en Inkomen, Werk en Inkomen, Handhaving en Bedrijfsbureau. Deze teams worden aangestuurd door een teammanager. De afdeling wordt aangestuurd door het afdelingshoofd.

 

Opdracht
De gemeente is op zoek naar een financieel medewerker uitkeringsadministratie / handhaving, die zich bezig zal houden met het controleren van mutaties in het geautomatiseerde systeem op rechtmatigheid en het autoriseren.

Hoofdtaken:

-Autoriseert en controleert ontvangen beslissingen en mutaties op juiste en volledige verwerking in GWS

-Maakt en controleert berekeningen naar aanleiding van wijzigingen in de uitkering

-Voert wijzigingen door naar aanleiding van normwijzigingen

-Verzorgt verrekeningen met UWV en belastingdienst

-autoriseert beëindigingen van uitkeringen en berekent de terugvordering

-Voert werkzaamheden als gevolg van aanslagbiljetten van cliënten en geeft adviezen over heffingskortingen

-Autoriseert de inbreng van leningen, reserveringen en doorbetalingen van schuldhulpverlening

-Uitvoering geven aan voorschotten en doorbetalingen

-Beantwoord schriftelijke en telefonische vragen van de belastingdienst.

-Controleren van boekingsverslagen van uitkeringen.

-Verzorgen van jaaropgaven aan cliënten en aan belastingdienst en UWV

-Dagelijks controleren van de uitkeringsrun en het maandelijks controleren van de maanduitkeringsrun n.a.v. controlelijsten

-Controleren lijsten jaarwerk en het uitvoeren van correcties in verband met de jaarovername. Ook correcties kunnen maken in de loonaangifte.

-Het coachen en begeleiden van de afdelingsmedewerkers, en inwerken van 2 nieuwe medewerkers. 

-Verantwoording voor de werkverdeling en bezetting binnen de afdeling.

- Testen nieuwe applicaties.?

 

Knoc-out criteria

-Aantoonbare ervaring met GWS

-Uurtarief bedraagt maximaal € 42,75 exclusief btw

 

Gunningscriteria (weging)

-In het bezit van minimaal een MBO-4-diploma (MBA of MEAO BA) (30%)

-Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 3 jaar (35%)

-Aantoonbare kennis van sociale zekerheidswetten+ belastingwetgeving, blijkend uit relevante werkervaring en/of gevolgde cursussen (25%)

-Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (10%)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaat die in deze vergelijking als beste wordt beoordeeld, wordt uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-Accuratesse en precisie

-In teamverband kunnen werken.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht