Junior medewerker Grondzaken & Vastgoed
16 tot 24 uur per week
Als Junior medewerker Grondzaken en Vastgoed verricht je de uitvoerende, administratieve en ondersteunende taken.
Wat ga je doen:
Je maakt deel uit van het team leefomgeving en de specifiek het taakveld grondzaken en vastgoed.
Als junior medewerker Grondzaken & Vastgoed voer je de volgende werkzaamheden uit:
- Het in behandeling nemen van verzoeken tot koop grond;
- Verantwoordelijk voor huurindexatie;
- Het accuraat houden van de beheerlijsten;
- Het behandelen van huuropzeggingen;
- Het behandelen van (aan)vragen over gebruik van grond;
- Opstellen, uitwerken en/of aanpassen van overeenkomsten voor grond en vastgoed;
- Archiveringswerkzaamheden;
- Telefonisch informatie verstrekken en het behandelen van (aan)vragen;
- Ondersteuning werkzaamheden van de senior medewerker(s);
- Het betreft een afwisselende en drukke functie voor 16-24 uur per week.
Wat verwachten wij van je:
- Minimaal MBO-niveau;
- Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
- Relevante werkervaring met Grondzaken en/of vastgoed binnen de overheid of anders;
- Goede kennis van MS Office (met name Word en Excel);
- Enthousiast;
- Weet van aanpakken;
- Accuraat, flexibele en stressbestendig;
- Ervaring in de vastgoedsector is een pré;
- Klantvriendelijk en klantgericht;
- Collegiaal.
Je bent analytisch, besluitvaardig kunt prioriteiten stellen en hebt een praktische en resultaatgerichte werkhouding. Verder ben je een klantgerichte, zelfstandig werkende teamplayer met uitstekende sociale vaardigheden die snel vertrouwen wint.
Wij bieden:
Een tijdelijke functie voor de duur van 3 maanden voor 16-24 uur per week. In een leuk team met veel ervaring, dit biedt volop de mogelijkheid om ervaring en kennis op te doen binnen het vakgebied.
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De briefselectie vindt plaats op maandag 28 december 2015 en de gesprekken vinden plaats op dinsdag 5 januari 2016 (tussen 10.00-14.00). Kandidaten graag deze datum en tijd beschikbaar houden.
16-24 uur per week, voor de duur van 3 maanden.
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Op CV aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar met Grondzaken en/of vastgoed bij een overheidsorganisatie en/ of makelaarskantoor.
Referentie vereist
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding niveau 3.
Op CV aantoonbaar 16-24 uur per week beschikbaar van januari tot april 2016 ( dit moet in het CV worden vermeld)
Maximale reisafstand woon-werkverkeer: 80 km (huidige woonplaats moet in het CV worden vermeld).
-Kopie ID/paspoort (indien ZZP'er)
-VAR verklaring (indien ZZP'er)
Weging prijsdeel: 10 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:70 %
Op CV aantoonbare administratieve werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met grondzaken en/of vastgoed bij een overheidsorganisatie en/ of makelaarskantoor.
-1 t/m 2 jaar werkervaring (5 %)
-3 of meer jaar werkervaring (10 %)
Weging:10 %
Op CV aantoonbare werkervaring en/ of kennis van Word én Excel
Weging: 10 %