Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
543
 
Opdracht
Klantmanager Multi-problematiek, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-12-28 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

543

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

28-12-2015 09:00

 

 

Opdracht
 De gemeente is op zoek naar een ervaren klantmanager, die zelfstandig de relaties beheren met klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek. De klantmanager is verantwoordelijk voor het opstellen van een plan, uitvoeren, voortgang en evaluatie van de begeleiding van cliënten met multi-problematiek. Snel en adequaat kunnen handelen bij complexe en onvoorspelbare situaties is daarbij noodzakelijk. Je bent in staat om multi-problematiek te diagnosticeren (op verschillende leefgebieden). Je hebt ervaring met de doelgroep en de Participatiewet.

 
Inzake effectief en rechtmatig verstrekking van uitkeringen:
•Behandelen van aanvragen, heronderzoeken, mutaties en beëindigingen
•Verrichten van onderzoeken en verwerken van de resultaten in GWS
•Namens het College van B&W beslissen en redigeren van beschikkingen
•Participeren in projecten waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling 
 

Inzake realiseren uitstroom en sociale activering (zelf en/of door inschakeling van derden):
•Voeren van (intake) gesprekken
•Stellen van diagnose en uitdiepen van de klantsituatie (assesment)
•Motiveren en selecteren
•Uitvoeren van re-integratie- en activeringstrajecten: bemiddelen en plaatsen
•Regisseren en monitoren van de trajectuitvoering door derden
•Ontwikkelen en onderhouden van netwerken
•Initiëren en (mede) ontwikkelen van nieuwe producten en werkmethodieken
 

Algemeen voor de opdracht geldt:
•Het behalen van beoogde resultaten
•Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties
•Beslissingsbevoegd binnen gestelde kaders
•Geven van voorlichting
•Het signaleren van kansen en risico’s
•Tijdig en nauwkeuring administreren
•Uitvoering overige werkzaamheden in opdracht van leidinggevende
 

Knock-Out Criterium
•Het uurtarief bedraagt maximaal € 50,00 exclusief btw.
 
Gunningscriteria (weging)
1.Afgeronde relevante opleiding op minimaal HBO-niveau (30%)
2.Minimaal 2 jaar ervaring gedurende de laatste 5 jaar als klantmanager, met aantoonbare ervaring met multi-problematiek (40%)
3.Minimaal 1 jaar ervaring gedurende de laatste 3 jaar met GWS (10%)
4.Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (20%)
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
 
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:
 
•Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden
•Stressbesteding
•Proactief
•Een netwerk kunnen opbouwen en onderhouden
•Zelfstandig en in teamverband  kunnen werken
•Flexibel, over improvisatievermogen beschikken binnen de wettelijke grenzen
•In staat zijn de samenhang te zien
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht