Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-2-2016 |
Einddatum |
1-7-2016 |
Optie tot verlenging |
nee |
|
28 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
De volgende taken horen bij de functie klantmanager sociale zaken (inkomen)
-Je informeert en begeleidt klanten van sociale zaken van begin tot eind op het gebied van rechtmatigheid.
-Je draagt de verantwoordelijkheid voor aanvragen levensonderhoud en bijzondere bijstand.
-Daarnaast voer je heronderzoeken, mutaties, beëindigingen, terugvordering en maatregel- en boetebeoordeling uit.
-Je bent verantwoordelijk voor je eigen klantenbestand.
-Je adviseert over het gemeentelijk minimabeleid en zorgt ervoor dat de klanten krijgen waar ze recht op hebben.
-Je stelt rapportages en beschikkingen op en registreert correct in GWS.
-Met betrekking tot probleemsituaties zoek je samen met de klant naar een integrale oplossing. Je zoekt hierbij naar de vraag achter de vraag.
|