Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Beleidsmedewerker Werk & Inkomen, 20 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-12-31 11:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 11-1-2016
Voltooiing opdracht: 1-7-2016
Optie verlenging: 2 x 6 maanden
Prijsstelling: maximaal €75
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 20 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 
 
Opdrachtomschrijving
Ter ondersteuning van de eenheid Ontwikkeling & Advies zijn we op zoek naar een beleidsmedewerker Werk & Inkomen die de volgende werkzaamheden kan uitvoeren:
 
Op het terrein Werk:

-Het zelfstandig uitvoeren van een volledig aanbestedingstraject om een bepaalde vorm van re-integratie in te kopen

 

Voorbereiding aanbesteding Workfast
Uitwerken arbeidsmatige dagbesteding

-Het zelfstandig ontwikkeling van het instrument arbeidsmatige dagbesteding voor een groep die ontwikkel mogelijkheden heeft.

-De implementatie van de Wet Taaleis

-Het afronden van het laatste deel van het proces van de aandelen overdracht ten aanzien van Sociale Werkvoorzieningsschap

-Aanvullende werkzaamheden die betrekking hebben op wsw-oud

Implementatie wet Taaleis
Werkzaamheden WSW – oud
 

Op het terrein Inkomen

-Herziening en implementatie van het handhavingsbeleid

-Vervolg geven aan het vastgestelde minimabeleid en door ontwikkelen op onderdelen zoals innovatieve communicatie

-Implementatie nieuwe vangnetuitkering p-wet

-Onderzoek naar de effectiviteit van schuldhulpverlening en de manier waarop het nu wordt uitgevoerd. 

-Het verrichten van werkzaamheden om in 2017 wederom een collectieve ziektekostenverzekering te kunnen verstrekken

 
Ook Mantelzorg kan nog toegevoegd worden aan het takenpakket
 
 
Kandidaatomschrijving
We zijn op zoek naar een specialistische beleidsmedewerker Werk & Inkomen (vooral op inkomensgebied) die affiniteit en ervaring heeft met bovengenoemde werkzaamheden.
Je bent in staat om zelfstandig te werken. Door de wijze waarop inkoop is georganiseerd moet je zelfstandig in staat zijn om een aanbestedingstraject te voltooien.
 
 
Competenties
De gemeente heeft drie competenties benoemd waarvan zij wil dat iedere medewerker in de organisatie ze bezit, dit zijn klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en samenwerken.
Daarnaast zijn er vier competenties benoemd die we specifiek van beleidsmedewerkers verwachten, dit zijn bestuurssensitiviteit, netwerkvaardigheid, oordeelsvorming en initiatief.
We verwachten van je dat je met het oog op de doelstellingen van de organisatie verbinding kunt leggen tussen maatschappelijke organisaties, ondernemers, belangengroeperingen en burgers. Dat je innovatief  omgaat met de kansen die maatschappelijke ontwikkelingen en de ontwikkelingen binnen de regio bieden.
De functie van beleidsmedewerker maakt deel uit van de functiefamilie Beleid. Zie de vacaturesite voor het bijbehorende functiefamilieprofiel



Gespreksplanning
oor deze funtie wordt zowel intern als extern geworven. Bij meedere kandidaten hebben interne kandidaten voorrang. Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaalt welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De sollicitatiegesprekken worden gevoerd op in de 1e week van januari 2016.

 
Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.


Werkervaring Werk & Inkomen
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, als beleidsmedewerker binnen het vakgebied Werk & Inkomen van een gemeente.
Referentie vereist



Gevraagde documenten aanleveren bij offerte
-Motivatiebrief


aanleveren na gunning
-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP'er)



Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 20 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 50 %


Werkervaring beleid
Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 10jaar, als beleidsmedewerker binnen een gemeente met de beleidsvelden werk en inkomen

-4 t/m 5 jaar werkervaring (10 %)

-6 t/m 7 jaar werkervaring (15 %)

-8 jaar of meer werkervaring (20 %)
Weging: 20 %


Werkervaring aanbestedingstraject

Op CV aantoonbare werkervaring met het zelfstandig voltooien van een aanbestedingstraject.
Weging: 10 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht