Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
11-1-2016 |
Einddatum |
1-4-2016 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
2 |
Aanvraag reden |
Uitbreiding formatie |
Functieprofiel klantmanager doelmatigheid
Taken: De klantmanager is verantwoordelijk voor het beheer en het traject van zijn klanten.
Functie-inhoud
1. Bestandsbeheer
- Draagt te verwerken mutaties op het gebied van de rechtmatigheid over aan bestandsbeheer ten einde de continuïteit van de betalingen te kunnen waarborgen; - fungeert als schakel tussen de preventieve en repressieve kant van de fraudebestrijding; - past, indien nodig, actief de afstemmingsverordening toe;
2. Trajectbegeleiding
- stelt een diagnose op (eventueel gebruik makend van inkoop van een diagnose) - motiveert, activeert en stimuleert de klant om werkfit te worden - verzorgt de bestelling van de noodzakelijke re-integratie-instrumenten - houdt contact met de re-integratiebedrijven teneinde de voortgang van het traject te waarborgen - bewaakt en controleert de voortgang van het traject - draagt klanten die werkfit zijn over t.b.v. arbeidsbemiddeling
Functie eisen:
- Hbo werk- en denkniveau
- 2 jaar relevante ervaring met de uitvoering van de Wwb
- Minimaal 2 jaar ervaring met diagnosestelling in het kader van re-integratie
- ervaring met het inkopen van instrumenten in het kader van re-integratie
- Kennis van GWS4all en Mre
Competenties :
- Communicatief vaardig
- Inlevingsvermogen
- Integer
- Stressbestendig
- Zelfstandig
|