Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Regisseur Bedrijfsvoering en Informatiemanagement Jeugd en Gezinsteam, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-01-19 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-2-2016
Voltooiing opdracht: 1-7-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: Geen bedrag
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 32 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst 
 
 
Opdrachtomschrijving
 
De Gemeente heeft haar ambulante jeugdhulp ondergebracht in een viertal Jeugd en Gezinsteams die op wijkniveau opereren. Zij vormen ook de toegang tot meer specialistische vormen van hulp en stellen naast ondersteuningsplannen ook de beschikkingen op. Het gaat om ongeveer 60 hulpverleners, oorspronkelijk afkomstig uit 8 organisaties. De teams zijn nu een jaar onderweg en nog volop in ontwikkeling. Er is daarbij een sterke behoefte om versterking van het Jeugd en Gezinsteam met een Regisseur bedrijfsvoering en informatiemanagement. Deze Regisseur Bedrijfsvoering en Informatiemanagement krijgt de opdracht:

• Diverse bedrijfsvoering processen goed in te richten en verder te optimaliseren, zoals het proces van ondersteuningsplan tot beschikking en declaraties.
• Archief van beschikkingen goed in te richten en rapportages op basis hiervan voorbereiden
• Op basis van de informatie behoefte van de werkbegeleiders en het programmateam te zorgen voor goede inrichting van systemen, waardoor de randvoorwaarden voor sturing op orde zijn.
• Zorgvraag, zorgtoekenning en zorgkosten verbinden en inzichtelijk maken.
• ICT voorziening passend te maken bij de werkprocessen van de ambulante hulpverleners
• Contactpersoon voor de organisaties betrokken de diverse ICT onderdelen en faciliterend en waar nodig sturend in de opdracht die zij uitvoeren voor de Jeugd en Gezinsteam
• Bijdragen bij een goede registratie van de hulpverleners en het secretariaat
• Analyses en rapportages te leveren voor het programmateam en werkbegeleiders op basis van beschikbare gegevens om nadere sturing op te kunnen geven
• Regie te voeren op het proces om binnen een half jaar de bedrijfsvoering en informatiemanagement voor de Jeugd en Gezinsteam op orde te krijgen.
De Jeugd en Gezinsteams worden aangestuurd vanuit een programmateam waarin drie programmamanagers zitten nemen. De Regisseur Bedrijfsvoering en Informatiemanagement werkt faciliterend aan het programmateam en aan de werkbegeleiders die de directe sturing aan de mensen in de teams bieden.



Kandidaatomschrijving

Wij zoeken iemand die:
• Kennis heeft van en ervaring heeft met bedrijfsvoering, organisatieontwikkeling en informatiemanagement
• Bekend is met de transformatie opdracht in het sociale domein en in staat is bedrijfsprocessen daaraan ondersteunend te laten zijn
• Hands on mentaliteit in tijden van ontwikkeling en onzekerheid
• Ervaring in de jeugdzorg is een pré, maar geen harde voorwaarde
• Goed kunnen werken met excel en handig in het maken van analyses en databestanden
• Goed kunnen samenwerken
• Minimaal HBO opgeleid
• Bij voorkeur per 1 februari minimaal 32 uur per week beschikbaar is
 
 
 
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar, met het inrichten en/ of verbeteren van bedrijfsvoeringsprocessen.
Referentie vereist


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.
Automatiseringskennis
Op CV aantoonbare werkervaring met het maken van analyses en databestanden met vanuit Excel.

Gevraagde documenten aanleveren bij offerte
-Motivatiebrief


aanleveren na gunning

-VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Kopie-ID Bewijs (indien ZZP-er)

-VOG


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 10 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %

 
Werkervaring sociaal domein
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, met het inrichten en/ of verbeteren van bedrijfsvoeringsprocessen binnen het sociaal domein.
Weging:10 %


 
Werkervaring Jeugdzorg
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, met het inrichten en/ of verbeteren van bedrijfsvoeringsprocessen binnen de jeugdzorg.
Weging:10 %


Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 8 jaar, met het inrichten en/ of verbeteren van bedrijfsvoeringsprocessen.

-3 t/m 4 jaar werkervaring (10 %)

-5 jaar of meer werkervaring (15 %)

Weging:15 %


Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar beschikbaar per 1 februari 2016
Weging:5 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht