-interactie met ICT bij storingen en configuratie werkplek-uitrol
-interactie met gebruikers bij storingen / functionaliteit
-interactie met leverancier(s)
-verhelpen van storingen
-gesprekspartner voor applicatie-eigenaar
-voorbereiden en organiseren van wijzigingen (BiSL/ITIL)
-creëren en bijhouden van documentatie
Kennis van de volgende applicaties is een pre:
Een ArcGIS 10.x / Geoweb 5.0 omgeving met:
-ArcGIS Desktop
-ArcGIS Server (cluster)
-ArcGIS Online
-ESRI mobile app
-Geoweb 5.0
De ArcGIS Desktop software is lokaal op de werkplekken geïnstalleerd.
Wij hebben twee geclusterde ArcGIS Servers en één ArcGIS Webadapter.
Wij hebben twee gescheiden Geoweb omgevingen (intern/extern) op één server.
Handhavers op straat maken gebruik van de ESRI mobile app.
ArcGIS kaartservices worden ook binnen andere toepassingen gebruikt als referentie.
Wij zoeken iemand met ervaring met:
-het technisch beheren van ArcGIS Desktop producten in een netwerkomgeving
-het technisch beheren van een ArcGIS Server omgeving (Oracle/SDE/MapServices/WMS)
-functioneel beheren van de toepassing van ArcGIS / Geoweb producten binnen de vak afdelingen
-gestructureerd en conform geldende procedures en afspraken doorvoeren van wijzigingen
-gedegen ervaring met SQL en Oracle databases