Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker griffie, 28 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-02-02 11:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch, Management support
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 15-2-2016
Voltooiing opdracht: 1-6-2016
Optie verlenging: 3 x 1 maanden
Prijsstelling: maximaal €63
Vakgebied: Griffie
Uren: 28 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 

 

Opdrachtomschrijving
 
Door interne invulling van de ontstane vacature voor griffier ontstaat er bij de gemeente een vacature bij de griffie. Aan de raad zal worden voorgesteld in te stemmen met het nemen van voorbereidingen om te komen tot een andere definitieve inrichting van de griffie.
Totdat de nieuwe inrichting definitief vorm gekregen heeft zoekt de gemeenteraad voor de periode van 15 februari 2016 tot 1 juni 2016 een

 
medewerker griffie
28 tot 32 uur per week
 
Als medewerker griffie ondersteun en adviseur je samen met de griffier de gemeenteraad en raadscommissies bij de uitvoering van hun taken.

Wat ga je doen:

-Het mede voorbereiden van raadsvergaderingen en raadscommissie;

-Het zorgen voor het opstellen van amendementen en moties;

-Als griffier deelnemen aan de vergaderingen van de commissies;

-Het onderhouden van contacten met externe partijen;

-Ondersteuning van de commissies en raad bij gemeenterechtelijke zaken;

-Het organiseren en ondersteunen bij werkbezoeken en andere bijeenkomsten van raad en commissies;

-Je vervangt de griffier bij diens afwezigheid.


Kandidaatomschrijving
Wat verwachten wij van je:
-           Minimaal HBO werk- en denkniveau;
-           Ervaring met IBABS;
-           Uitstekende kennis van de Nederlandse taal;
-           Goed gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;
-           Relevante ervaring met werken op een griffie;
-           Goede kennis van MS Office (met name Word en Excel);
-           Enthousiasme;
-           Weet van aanpakken en heeft doorzettingsvermogen
-           Accuraat, flexibel en stressbestendig;
-           Uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
-           Klantgericht.

Je bent integer, besluitvaardig, kunt prioriteiten stellen en hebt een praktische en resultaatgerichte werkhouding. Verder ben je een klantgerichte, zelfstandig werkende teamplayer met uitstekende sociale vaardigheden.

 
 
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, met juridische en bestuursrechtelijke werkzaamheden op een griffie bij een overheidsorganisatie met uitzondering van de rechtbank.
Referentie vereist


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal HBO-opleiding op juridisch of bestuursrechtelijk gebied.


Beschikbaarheid
Op CV aantoonbaar 28 tot 32 uur per week beschikbaar van 15 februari 2016 tot 1 juni 2016.


Reisafstand
Maximale reisafstand woon-werkverkeer: 100 km (huidige woonplaats moet in het cv worden vermeld)


Gevraagde documenten aanleveren bij offerte
-Motivatiebrief


aanleveren na gunning
-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP'er)

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 20 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %

 
Automatiseringskennis
Op CV aantoonbaar minimaal 3 maanden werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, met het IBABS-systeem.
Weging:15 %

 
Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 8 jaar, met juridische en bestuursrechtelijke werkzaamheden op een griffie bij een overheidsorganisatie met uitzondering van de rechtbank.

2 t/m 3 jaar werkervaring (5 %)4 t/m 5 jaar werkervaring (10 %)

meer dan 5 jaar werkervaring (15 %)

Weging: 15 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht