Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
009617
 
Opdracht
Functioneel beheerder Topdesk, 20 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-02-17 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
07-03-2016
06-09-2016
20
20
8
3
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


 

De afdeling I&A is de professionele dienstverlener op de terreinen van informatiedienstverlening en informatietechnologie. De afdeling zorgt ervoor dat elke medewerker van de provincie zich m.b.v. ict-middelen onbelemmerd kan richten op de uitvoering van zijn of haar kerntaak en adviseert de provinciale organisatie bij het automatiseren van processen en bij het samenstellen en beheren van data- en/of gegevensverzamelingen.

Bij de afdeling I&A is het team AB (Advies en Beleid) de frontoffice voor de klant (directie en afdelingsmanagers). Het team zorgt voor adviezen bij IT-vragen en voert de projectleiding uit van grote en middelgrote IT-projecten. Daarnaast is het team  verantwoordelijk voor beleid, kaders en architectuur op het gebied van ICT en informatiedienstverlening. Ook is AB verantwoordelijk voor het beheren van de ITIL-processen, waarop de werkwijze van de afdeling is gebaseerd.

Voor het team I&A/AB zijn we op zoek naar een ervaren functioneel beheerder die ons team komt versterken.

Als functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor het beheren, configureren en onderhouden van de applicatie Topdesk met de bijbehorende interface(s), waardoor deze zo optimaal mogelijk blijft aansluiten bij het bedrijfsproces.

Je analyseert problemen, wanneer nodig in overleg met collega’s en waar mogelijk worden deze intern opgelost. Lukt dit niet intern dan coördineer je de actie richting de leverancier.



Taken en verantwoordelijkheden:

-Het ondersteunen van gebruikers (tweedelijns vragen) en/of key-user;

-Het (mede-)aansturen van de ICT-Leverancier;

-Coördineren bij applicatieupdates;

-Beheren van bedrijfsinformatie;

-Beheren van wijzigingsvoorstellen;

-Het specificeren van requirements (eisen/vereisten, functionele specificaties);

-Afstemmen geautomatiseerde en niet-geautomatiseerde informatievoorziening;

-Organiseren van (acceptatie-)testen;

-Bijdragen aan de invoering van Topdesk binnen de gebruikersorganisatie;

-Het organiseren en voorzitten van gebruikersoverleggen.

 

We zoeken een ervaren functioneel beheerder Topdesk die voldoet aan het volgende profiel:

-je beschikt minimaal over een HBO werk- en denk niveau op het gebied van IT;

-je hebt aantoonbaar ervaring als functioneel beheerder van Topdesk enterprise met minimaal versie 5 of hoger;

kennis van Topdesk versie 5.6 is een pré;

-bij voorkeur recente ervaring met het werken bij of voor een overheidsorganisatie binnen het IT vakgebied;

-bij voorkeur ervaring met het presenteren voor en het opleiden van gebruikers.

Je kunt-vanuit gebruikersperspectief vertalingen maken naar de applicatie en daar zelf voorstellen voor doen. Ook ben je in staat te schakelen tussen verschillenden betrokkenen en zo te komen tot passende oplossingen en voorstellen. Tevens ben je in staat een brug te slaan tussen eisen en wensen vanuit de gebruikers naar de ICT-organisatie.

Verder beschik je over kennis van en affiniteit met informatiesystemen en ben je bekend met de bedrijfsprocessen. Je bent analytisch ingesteld en werkt resultaat- en klantgericht. Je bent communicatief vaardig en durft nee te zeggen als dat nodig is.



Tarief
Minimaal: € 60,00
Maximaal: € 80,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. 

De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal een HBO werk- en denk niveau op het gebied van IT, opgedaan door een combinatie van een afgeronde HBO opleiding met minimaal 5 jaar recente relevante ervaring in de IT, of een afgeronde MBO opleiding met minimaal 10 jaar recente relevante ervaring in de IT. Benoem de naam van de opleiding, de plaats en het afstudeerjaar. Benoem ook in welke rol en in een concrete beschrijving hoe de gevraagde werkervaring is opgedaan.
 
De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring als functioneel beheerder van Topdesk enterprise, met minimaal versie 5 of hoger. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting de ervaring waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet.


Inhoudelijke CV wensen
50 % De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van en ervaring met Topdesk versie 5.6. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting hoe u denkt aan de gevraagde kennis en ervaring in deze wens te voldoen. Mocht u een specifieke opleiding/cursus hebben gevolgd benoem dan de naam van de opleiding/cursus, de opleiding/cursusinstantie en het jaar waarin de opleiding/cursus is afgerond.
30 % De kandidaat beschikt aantoonbaar over recente ervaring binnen het IT vakgebied, opgedaan bij of voor een overheidsorganisatie. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting de ervaring waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet. Graag de overheidsorganisatie(s) benoemen en in welke rol u daar werkzaam bent geweest.
20 % De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met het presenteren voor en het opleiden van gebruikers. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting minimaal twee opdrachten/projecten waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet.


Planning
05-02-2016 00:00
10-02-2016 23:59
11-02-2016 23:59
17-02-2016 23:59
18-02-2016 00:00
01-03-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht