Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-3-2016 |
Einddatum |
1-5-2016 |
Optie tot verlenging |
ja, 3 maanden |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Ziekte |
Voor het team Klant Contact Centrum (KCC) zoeken wij een teammanager voor 36 uur per week (voor de duur van 2 maanden met optie tot verlenging met drie maanden) `
Je taken
-Leiding geven aan het team KCC (24,2 fte en 27 personen) en eindverantwoordelijk voor de taken en producten van het team;
-Een bijdrage leveren aan de domeinopgave rond de telefonische bereikbaarheid van de medewerkers;
-Ontwikkeling van een visie op dienstverlening;
-Versterking van het digitale kanaal voor aanvragen en afhandelingen;
-Bevorderen van de zakelijkheid, zoals meer zaakgericht werken;
-Zorgdragen voor de ontwikkeling van het team.
Jouw kwaliteiten
-Een WO werk- en denkniveau;
-Ervaring in een leidinggevende functie;
-Kennis en ervaring van ontwikkeling digitalisering;
-Aantoonbare ervaring met KCC vraagstukken;
-Coachende vaardigheden;
-Ervaring met projectmatig werken;
-Resultaat gericht: goed luisteren, samenvatten en doorvragen zijn kenmerkende vaardigheden die bij jou passen;
-Communicatief vaardig;
-Politiek sensitief.
|