Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Backoffice A medewerker, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-02-23 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 16-3-2016
Voltooiing opdracht: 1-6-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €50 per uur
Vakgebied: Administratief/secretarieel
Uren: 32 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 

 

Gemeentelijke organisatie
De gemeente is een moderne organisatie, toegerust om verder te bouwen aan de ontwikkeling van de stad en het verbeteren van de dienstverlening aan de inwoners. De gemeente is een ambitieus verandertraject ingegaan dat leidt tot minder gelaagdheid, meer ontschotting en een verantwoordelijkheid die laag in de organisatie ligt. Betere samen­werking en dienstverlening krijgen een extra impuls door het nieuwe gemeentelijke stadskantoor dat eind 2014 gereed zal zijn. De inwoners maken dan ook tastbaar mee hoe de organisatie zich wil presenteren: transparant, toegankelijk, efficiënt en met menselijke maat.
 

Afdeling Samen Leven en Werken
De afdeling Samen Leven en werken (SLW) staat voor een belangrijke transformatie. Onlangs is door het MT de afdelingsvisie vastgesteld. Uitgangspunt van die visie is dat klanten meedoen en ertoe doen. We doen dat niet alleen. Onze partners, binnen en buiten de gemeentelijke organisatie, hebben daar nadrukkelijk ook een taak in. We zien de medewerkers van SLW als ondernemende regisseurs. Daarnaast hebben we te maken met de uitvoering van wettelijke regelingen (PW - participatiewet, BBZ, IOAW, IOAZ, Inburgering, Schuldhulpverlening). De afdeling werkt met een groot budget en voelt een grote verantwoordelijkheid voor veel gezinnen die afhankelijk zijn van de gemeentelijke overheid. De afdeling bestaat uit vier teams: Werk, Wijk, Bedrijfsondersteuning en Staf.

 
Team Bedrijfsondersteuning
Het team Bedrijfsondersteuning werkt in opdracht van de Front-officeteams Werk en Wijk voor wat betreft de Participatiewet. Binnen het team vindt de (administratieve) ondersteuning en het beheer van het totale uitkeringsbestand plaats. In het team Bedrijfsondersteuning zijn alle taken met betrekking tot het afwerken van aanvraag, beheer en administratieve processen ondergebracht. Ook maken facilitaire functies, zoals terugvordering & verhaal, handhaving (sociale recherche) en documentenbeheer onderdeel uit van het team. Team bedrijfsondersteuning ondersteunt ook de sociale wijkteams en het Veiligheidshuis in de uitvoering van de WMO en Jeugdzorg. 

 

Kandidaatomschrijving

De Backoffice A medewerker
- Draagt zorg voor de administratief-juridische afhandeling en uitwerking van aanvragen in het kader van de PW - participatiewet, IOAW, bijzondere bijstand, minimabeleid en langdurigheidstoeslag, waaronder begrepen het opstellen van rapporten en beschikkingen, nadat de frontoffice medewerker de betreffende aanvraag heeft gecompleteerd en beoordeeld;
- Draagt zorg voor de administratief-juridische afhandeling van door de frontoffice medewerker geïndiceerde maatregelen, controles en mutaties;
- Voert werkzaamheden uit in het kader van de uitkeringsadministratie, waaronder in hoofdzaak wordt verstaan het muteren en controleren van aangeleverde gegevens, het maken van financiële berekeningen;
- Signaleert en beoordeelt wijzigingen in persoonlijke omstandigheden en initieert, voor zover nodig, een vervolgonderzoek;
- Draagt verantwoordelijkheid voor periodieke en incidentele betalingen, controleert en betaalt facturen
- Verzorgt en onderhoudt diverse administraties en bestanden, verzamelt gegevens, verwerkt deze, stelt overzichten op ten behoeve van periodieke verslaglegging en controleert op juistheid;

 
Competenties
De Backoffice A medewerker beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau.
Je bent in staat om je eigen werkzaamheden in te delen, hierin prioriteiten te stellen en de voortgang van je werkvoorraad te bewaken (resultaatgericht). Je hebt weinig tijd nodig om je aan te passen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit). Komt op eigen initiatief met alternatieve oplossingen voor problemen (pro-actief). Je weet om te gaan met fluctuaties in het werkaanbod (stressbestendig). Je bent zorgvuldig en accuraat. Je weet op basis van professionaliteit een goede samenwerkingsrelatie met de coaches van de frontoffice teams te onderhouden (klantgericht). Je hebt gevoel voor cijfers en weet met gemak om te gaan met systemen. Kennis en ervaring met de PW - participatiewet en het softwarepakket GWS4-all is vereist om het kwaliteitsniveau van het team backoffice A te kunnen waarborgen.    

 

Eisen

Werkervaring

Op CV aantoonbaar in de afgelopen 6 jaar, tenminste 2 jaar werkervaring als medewerker backoffice A (uitkeringsadministratie) of medewerker Uitkeringsadministratie bij een gemeente.


Automatiseringskennis

Op CV aantoonbaar kennis van het automatiseringssysteem GWS4all. Dit moet duidelijk uit het CV blijken.


Cursus

Op CV aantoonbaar in het afgelopen jaar afgeronde bijscholingscursus op het gebied van Sociale Zaken (PW - participatiewet / BBZ / IOAW / IOAZ / Inburgering / Schuldhulpverlening).



Gevraagde documenten aanleveren na gunning

Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)

Kopie VAR-verklaring (indien ZZP-er)

Bewijs inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)



Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 30 %
 

Gesprekkenronde

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %
 

Werkervaring

Op CV aantoonbaar werkervaring binnen een gemeente

2-5 jaar (5 %)

5-10 jaar (10 %)

10 jaar of meer (20 %)

Weging: 20 %


Automatiseringskennis
Op CV aantoonbare kennis van Suite.
Weging:10 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht