Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ14785
 
Opdracht
Applicatiebeheerder sociale domein, 16 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-02-25 13:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering), Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 7-3-2016
Einddatum 1-7-2016
Optie tot verlenging ja
16
Aantal posities 1
Aanvraag reden Piekwerkzaamheden
Aanvraagreden opmerkingen De te detacheren medewerker dient ruime ervaring te hebben met de ZorgNed applicatie WmoNed. Vanwege het inrichten van de applicatie op basis van de nieuwe wetgeving dient de gedetacheerde medewerker per direct hierop inzetbaar te zijn.

 

 

Specifieke taken:  
De te detacheren medewerker dient ruime ervaring te hebben met de ZorgNed applicatie WmoNed. Vanwege het inrichten van de applicatie op basis van de nieuwe wetgeving dient de gedetacheerde medewerker per direct hierop inzetbaar te zijn.   


Resultaatgebieden
1. Applicatiebeheer:
* het zorgen voor een zo optimaal en stabiel mogelijk gebruik van de applicaties door de gebruiker hierover te adviseren;
* het toekennen van autorisaties en het registreren hiervan;
* het beantwoorden van gebruikersvragen en het oplossen van functionele storingen;
* het zorgdragen voor de integriteit, de volledigheid, actualiteit en het geautoriseerd gebruik van de applicatie en de koppeling met andere applicaties;
* het aanpassen van de programma's door een juiste instelling van de parameters;
* het opstellen en bijhouden van gebruikershandleidingen en documentatie;
* het in samenspraak met de leverancier afstemmen van de applicatie op de wensen van de gebruikers en de organisatie;
* het opstellen van implementatievoorstellen en het implementeren van of begeleiding geven bij het in gebruik nemen van nieuwe (deel)applicaties;
* het uitvoeren van tests en het analyseren van de resultaten;
* het vrijgeven van applicaties/updates tot installatie door systeembeheer;
* het genereren van (periodieke en incidentele) managementinformatie door o.a. het ontwerpen van query's e.d.;
* het analyseren en adviseren m.b.t. juist gebruik van de applicaties door de gebruikers;
* het vergelijken van bestanden op juistheid en volledigheid en het rapporteren daarover;
* het verzorgen van de uitwisseling van diverse bestanden, o.a. met derden.  


2. Interne controlemaatregelen:
* het opstellen van procedures ten behoeve van interne controlemaatregelen en functiescheidingen;
* het vergelijken van bestanden op juistheid en volledigheid;
* het analyseren van afwijkingen c.q. verschillen en het rapporteren hierover

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht