Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
medewerker frontoffie-midoffice, 16 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-02-24 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Groningen
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 14-3-2016
Voltooiing opdracht: 31-12-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €30 per uur
Vakgebied: Burger- & Publiekszaken
Uren: 16 per week
Aantal FTE: 0,44
Type: 2B dienst 

 

Opdrachtomschrijving
Wij zijn op zoek naar een ervaren medewerker front-office-midoffice. De medewerker die wij zoeken is op zeer korte termijn beschikbaar voor 16 uur per week tot het einde van dit jaar (2016).

De medewerker frontoffice-bakcoffice:
- verzorgt en behandelt aanvragen voor diverse documenten en bescheiden van burgers, zoals reisdocumenten, id-bewijzen, verhuizingen, wijziging in naamgebruik, verstrekt informatie en zorgt voor uitgifte;
- maakt akten van geboorte, overlijden en erkenning op;
- werkt verzoeken, aanvragen enz. uit vanuit de intake/front-office binnen de geldende kaders, instructies en voorschriften af en leidt inhoudelijk complexere zaken door naar de desbetreffende afdeling (back-office);
- verricht zo nodig nader onderzoek voor toekenning documenten, houdt daarbij rekening met privacyverordeningen;
- verwerkt mutaties in de BRP en verricht overige administratieve werkzaamheden;
 verstrekt uittreksel BRP en Burgerlijke Stand;
- ervaring met het werken in Decos: in behandeling nemen van aanvragen die via Decos binnen komen.-
 

Kandidaatomschrijving
Wat brengt de kandidaat mee:
- Een MBO werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde opleiding BOP (voorheen AA-BZ);
- ervaring op het gebied van burgerzaken;
- kennis van de pakketten Word en Excel;
- goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
- een actieve en klantgerichte werkhouding;
- is zorgvuldig, accuraat en representatief;
- affiniteit met digitale dienstverlening;
- bij voorkeur beschikbaar op de maandag en donderdag.



Eisen
recente ervaring
kandidaat beschikt over recente ervaring met de genoemde werkzaamheden (ervaring niet ouder dan 2 jaar)



Gevraagde documenten


aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief van de kanidaat zelf



Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 40 %


Gesprekkenronde

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:60 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht