De adviseur Geo-Informatie voert de volgende werkzaamheden uit:
-Advies geven over rol van Geo-Informatie binnen het stelsel van basisregistraties. Vertegenwoordigen van bureau Geo-Informatie in de ontwikkelingen rondom stelsel van basisregistraties;
-Verbanden zien en leggen tussen Geo registraties en als klankbord dienen voor productbeheerders en projectleiders;
-Het volgen van landelijke ontwikkelingen in het GEO werkveld. En daar een visie en strategie op bepalen;
-Advies geven op doorontwikkelingsmogelijkheden van de producten van Bureau Geo-Informatie;
-Opstellen plan van aanpak t.b.v. verbetering zichtbaarheid Bureau Geo-Informatie binnen de organisatie. Vervolgens uitvoering aan dit plan geven;
-Actieve acquisitie van bestaande en nieuwe interne klanten (opdrachtgevers);
-Adviseren van klanten op het brede gebied van Geo-Informatie. Zo nodig klanten in contact brengen met inhoudelijk specialisten van bureau Geo-Informatie of andere interne bureaus;
-Functionele ondersteuning bieden aan GeoWeb gebruikers (handleiding, training, communicatie, exploitatie, functionele toepassingen);
-Deelname in interne of regionale groepen. Bijvoorbeeld Gemeentelijk Geo Beraad of stuurgroep Basisregistraties.
Gespreksplanning