Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker functioneel (applicatie) beheer, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-03-22 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering), Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 4-4-2016
Voltooiing opdracht: 2-9-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: maximaal €70
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 32 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 


Kandidaatomschrijving
Een HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit minimaal een MBO-diploma aangevuld met ruime en parate kennis van en ervaring met het werken in of voor een gemeente en applicaties op het gebied van het sociale domein.  Een afgeronde HBO opleiding is een pré. Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met het testen, analyseren en implementeren van applicaties. Ervaring met de genoemde softwarepakketten is een pré.

 
De competenties klantgericht, vraaggericht en transparant werken staan hoog in je vaandel binnen het cluster USD! Je bent communicatief, mondeling en schriftelijk vaardig en hebt er geen moeite mee voor een groep iets te presenteren. Je bent van nature nauwkeurig en gestructureerd. Je bent een teamspeler en je bent flexibel, analytisch en initiatiefrijk. Je kunt proces- en planmatig denken en handelen en je hebt een dienstverlenende instelling.

De gemeente is op zoek naar kandidaten die, bij wederzijds goedvinden, na deze periode kosteloos in dienst willen/ kunnen treden bij de gemeente.



Eisen
Opleiding MBO
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.


Werkervaring applicatiebeheer
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, als applicatiebeheerder binnen een gemeente.
Referentie vereist



Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-VAR verklaring (indien ZZP'er)

-Motivatiebrief ( maximaal 1 A4)


aanleveren na gunning

-Kopie ID bewijs (indien ZZP-er)


Gunningscriteria

Weging prijsdeel:10 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %


Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar, als applicatiebeheerder binnen een gemeente.

-3 t/m 4 jaar werkervaring (10 %)

-5 jaar of meer werkervaring (20 %)
Weging: 20 %


Werkervaring applicaties sociaal domein

Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar, met het testen, analyseren en implementeren van één of meerdere van de volgende applicaties Suite4Werk, Suite4Inkomen, Suite4Zorg en Suite4Jeugd, PKO4all en Key2Jongerenmonitor.

1 t/m 2 jaar werkervaring (5 %)

3 t/m 4 jaar werkervaring (10 %)

5 jaar of meer werkervaring (15 %)

Weging: 15 %


Opleiding HBO
Op CV aantoonbaar minimaal aan afgeronde HBO opleiding.
Weging:5 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht