Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Junior adviseur Informatiemanagement, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-04-14 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-5-2016
Voltooiing opdracht: 1-6-2016
Optie verlenging: 1 x 1 maanden
Prijsstelling: €0 - €60 per uur
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 




Opdrachtomschrijving
De medewerk(st)er maakt deel uit van het team Automatisering/DIV, afdeling Bestuurs- en Organisatieondersteuning.

Probleem: de vindbaarheid van informatie
De gemeente maakt gebruik van diverse informatiesystemen voor de opslag van informatie. Zo werken we in de gemeente al een aantal jaar met het document management systeem Verseon.  Daarnaast hebben we op dit moment een aantal opslagplaatsen tot onze beschikking voor o.a. informatie die niet is opgeslagen in het DMS, voor persoonlijke informatie, afdelingsinformatie en foto’s. Er zijn geen gemeentebrede richtlijnen of afspraken over de naamgeving en plaats van opslag van die informatie. Mede in het kader van zaakgericht werken, eenmalige opslag en meervoudig gebruik (basisregistraties), regionale samenwerking op gebied van vergunningen en WMO, vinden wij het van belang om voor alle typen informatie eenduidige afspraken te maken over opslag en vindbaarheid.


De opdracht
Wij hebben een eerste analyse gedaan van de informatie, maar die is nog niet voldoende gedetailleerd. Daarnaast hebben wij nog geen gedetailleerde afspraken en ook nog geen vastgesteld beleid over het omgaan met informatie. Daarom vragen wij om een inventarisatie te doen van de soorten beschikbare informatie en de gehanteerde opslagregels. Vervolgens willen we met een beleidsvoorstel, verbeteradvies en plan van aanpak komen tot implementatie van gemeentebrede richtlijnen, afspraken en procedures voor de opslag van informatie.



Kandidaatomschrijving

Wat vragen we van je:
-  HBO-opleiding
-  Kennis van informatiemanagement
-  Grote mate van zelfstandigheid;
-  Onderzoekend;
-  Verantwoordelijkheidsgevoel;
-  Goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);
-  Pro-actieve houding;
-  Teamspeler.


Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.


Beschikbaarheid
Op CV aantoonbare beschikbaarheid vanaf 1 mei 2016.


Ervaring
Op CV aantoonbaar in het afgelopen 2 jaar minimaal 6 maanden werkervaring opgedaan binnen informatie management

Gevraagde documenten

aanleveren na gunning

-Kopie geldig ID-bewijs (indien ZZP-er)

-Kopie geldige VAR-verklaring (indien ZZP-er)

-Bewijs van inschrijving KvK niet ouder dan 6 maanden (indien ZZP-er)


Gunningscriteria

 
Weging prijsdeel:20 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:41 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare ervaring met document management systemen (Verseon / Corsa / Decos / SharePoint)
Weging:20 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare ervaring met het opstellen van verbetervoorstellen.
Weging:10 %

Werkervaring
Op CV aantoonbare ervaring binnen een gemeente op een afdeling ICT/DIV.
Weging:9 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht