Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
011010
 
Opdracht
Allround medewerker burgerzaken, 20 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-04-22 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
01-06-2016
01-12-2016
20
20
7
4
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
24 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving
Hoofdtaken

-Alle front- en backofficewerkzaamheden op het vakgebied van BRP, veelal inschrijvingen AZC.

-Alle front- en backofficewerkzaamheden op het vakgebied van Burgerlijke Stand.

-Informeren van burgers omtrent naturalisatie- en naamswijzigingsverzoeken en aanvragen voor immigratie.

-Ondersteuning bij BRP-berichtenverkeer en de overige 2e lijns midoffice producten van Burgerzaken.

-Ondersteuning van de midoffice op de voornoemde- en overige werkzaamheden van het team Burgerzaken.

-Alle overige werkzaamheden op het gebied van kas- en voorraadbeheer.


Kandidaat omschrijving

COMPETENTIES

Klant- en servicegericht
Onderzoekt interactief wensen en behoefte van de (interne en externe) klant en handelt hiernaar. Toont eerlijkheid en integriteit, geeft een hoge prioriteit aan dienstverlening en klanttevredenheid.

 

Professioneel
Zet vakkennis en vaardigheden in, werkt samen, maakt heldere afspraken over prestatie en resultaat. Neemt verantwoordelijkheid.

 

Aanpassingsvermogen
Blijft doelmatig handelen door zich aan te passen aan veranderende omstandigheden, taken, verantwoordelijkheden en mensen.

 

Stressbestendig
Blijft effectief  presteren onder tijdsdruk, bij tegenslag, teleurstelling of weerstanden.


Persoonlijke presentatie
Geeft een goede indruk van zichzelf, en daarmee ook van de organisatie.


Mondeling communiceren
Drukt zich zodanig uit dat de essentie bij de doelgroep overkomt en de relatie goed blijft. Kan eigen mening, ideeën, feiten of gevoelens op een beknopte en duidelijke manier onder woorden brengen.



Kwaliteitsbewust
Is zich bewust dat het te leveren product moet voldoen aan gestelde eisen, normen en prioriteiten en handelt daarnaar.

 

Organisatiebewust

Kent de organisatiedoelen, -structuur en -cultuur. Speelt in op interne politieke en ambtelijke verhoudingen.

Kennis en vaardigheden

-Mbo/Hbo werk- en denkniveau.

-Ervaring met werkzaamheden op een afdeling Burgerzaken.

-In bezit van diploma BA (burgerzaken).

-Kennis van BRP(GBA), Burgerlijke Stand, en Naturalisatie wet- en regelgeving.

-Kennis van burgerzakenpakket bij voorkeur Getronics PinkRoccade (I-Series/Cipers-IZRM).

-Kennis van Windows, Word en Excel.

-Kennis van Engelse en Duitse taal




Tarief
Minimaal: € 30,00
Maximaal: € 50,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 2 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

 
Opleiding BA burgerzaken
-Kennis van BRP (GBA), Burgerlijke Stand, Naturalisatie wet en regelgeving;
-Kennis van Burgerzakenpakket, bij voorkeur Getronics PinkRoccade (I-Series/Cipers-IZRM);
-Kennis van Windows, Word en Excel;
-Kennis van Engelse en Duitse taal.


Inhoudelijke CV wensen

30 % Opleiding BA burgerzaken
40 % * Kennis van BRP (GBA), Burgerlijke Stand, Naturalisatie wet en regelgeving; * Kennis van Burgerzakenpakket, bij voorkeur Getronics PinkRoccade (I-Series/Cipers-IZRM); * Kennis van Windows, Word en Excel; * Kennis van Engelse en Duitse taal.
30 %  Gewerkt hebben met de eerder genoemde pakketten


Planning
01-04-2016 00:00
20-04-2016 23:59
22-04-2016 23:59
22-04-2016 00:00
28-04-2016 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht