Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Algemeen manager/loco secretaris, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-04-14 14:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-6-2016
Voltooiing opdracht: 1-6-2017
Optie verlenging: 1 x 12 maanden
Prijsstelling: vast bedrag €7800
Vakgebied: Management
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1,00
Type: 2B dienst 

 

Opdrachtomschrijving
-Opdracht is de bedrijfsvoering processen van de organisatie op orde te brengen dan wel te implementeren.

-Samen met gemeentesecretaris en management het veranderingsproces van de organisatie sturen en begeleiden.

-Verantwoordelijk voor het verbeteren van de bedrijfsvoering voor de interne organisatie (Piofach taken) in samenwerking met de afdelingsmanagers.

-Verantwoordelijk voor de afstemming over Piofach taken met de centrumgemeente op uitbestede taken (Personeel & Organisatie, Sociaal domein, ICT en bezwarencommissie).

-U adviseert – in samenwerking met de afdelingsmanagers – de portefeuillehouder en het college van burgemeester en wethouders.

-U leidt grotere projecten binnen de organisatie.

-U neemt deel aan het managementoverleg.

-U vervangt de algemeen directeur/gemeentesecretaris bij diens afwezigheid.


Kandidaatomschrijving

-U heeft een afgeronde HBO of academische opleiding die de basis vormt van werk- en denkniveau.

-U heeft meerdere jaren ervaring op management- en beleidsniveau.

-U heeft aantoonbare gemeentelijke ervaring.

-U heeft tenminste algemene ervaring op het gebied van bedrijfsvoering en specifiek op minimaal 2 onderdelen ruime ervaring; personeel en organisatie, ICT, Financiën, kwaliteitsverbeteringen, administratieve organisatie, Informatiemanagement.

-U heeft ruime kennis en ervaring met en inzicht in de processen binnen een gemeentelijke organisatie.

-U heeft uitstekende contactuele en communicatieve vaardigheden.

-U heeft inzicht en gevoel voor maatschappelijke, bestuurlijke- en politieke verhoudingen.


 

Eisen

Opleidingsniveau
Uit het CV blijkt aantoonbaar een afgeronde HBO of academische opleiding als basis van werk- en denkniveau.


Werkervaring
Uit het CV blijkt aantoonbaar meerdere jaren ervaring op management- en beleidsniveau.


Gemeentelijke ervaring
Uit het CV blijkt aantoonbaar gemeentelijk ervaring.


Algemene ervaring
Uit het CV blijkt aantoonbaar tenminste algemene ervaring op het gebied van bedrijfsvoering en specifiek op minimal 2 onderdelen ruime ervaring; personeel en organisatie, ICT, Financiën, kwaliteitsverbeteringen, administratieve organisatie, Informatiemanagement.


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:0 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %


Kennis en ervaring
Beschikt u over ruime kennis en ervaring met en inzicht in de processen binnen een gemeentelijke organisatie?
Weging:20 %


Kennis en ervaring
Beschikt u over kennis en ervaring van de twee gebieden die in de opdracht genoemd staan als Piofach taken?
Weging:10 %


Competenties
Beschikt u over uitstekende contactuele en communicatieve vaardigheden?
Weging:10 %


Politieke antenne
Beschikt u over inzicht en gevoel voor maatschappelijke, bestuurlijke en politieke verhoudingen?
Weging:10 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht