Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
18-4-2016 |
Einddatum |
31-12-2016 |
Optie tot verlenging |
ja, maximaal 1 x 6 maanden, uiterlijk tot en met 30-6-2017. |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
Algemene beschrijving
De adviseur projectbeheersing voert zelfstandig en proactief taken uit op het gebied van capaciteitsmanagement, voert ondersteunende taken uit op het gebied van financieel management en voert algemeen projectondersteunende taken uit.
Als onderdeel van het projectteam wordt verwacht dat de adviseur projectbeheersing inhoudelijk kennis van het project heeft en een bijdrage levert aan de organisatie, communicatie en
coördinatie in het project.
Taken
• Zelfstandig en proactief leveren van producten/adviezen/diensten t.b.v. IPM-management bij de uitvoering van capaciteitsmanagement: het trekken van het proces capaciteitsmanagement, zoals het inventariseren van de capaciteitsbehoefte bij de IPM-managers, het maken van overzichten/grafieken voor capaciteit, het adviseren hierover aan MPB en PM, het laten verwerken in Capplan, het controleren en routeren van de capaciteitsaanvragen op basis van landelijke werkwijzen en kaders.
• Uitvoeren van ondersteunende taken bij financieel administratieve processen t.b.v. IPM-management en adviseur financieel management, zoals het beheren van de administratie van light-opdrachten incl. het aanmaken van kostenactiviteiten, het aanmaken van ATB’s en zaaknummers, het aanmaken en op orde houden van inkoopdossiers van secundaire inkopen, het opstellen van financiële overzichten uit SAP en het ondersteunen van IPM-managers bij SAP-activiteiten.
• Ondersteunen van IPM-managers bij diverse projectondersteunende werkzaamheden, zoals het voeren van het secretariaat voor Kenniskring Baggeren en Stuurgroep en Projectgroep Baggeronderhoud, het plannen en organiseren van vergaderingen/evenementen, het adviseren en ondersteunen bij documentmanagement ed. (Voor volledige lijst van algemeen projectondersteunende werkzaamheden: zie bijlage).
Functie-eisen:
• Werk- en denkniveau:
o HBO
Kennis en ervaring:
o Je hebt kennis van de vakgebieden capaciteits- en financieel management.
o Je hebt kennis van de RWS werkprocessen op deze vakgebieden
o Je hebt kennis van Capplan
o Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met SAP-systemen
o Je hebt basiskennis van projectmatig werken
o Je hebt minimaal 5 jaar secretariële ervaring
o Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met MS Officeprogramma’s
o Goede beheersing van de Nederlandse taal
Competenties
• Je bent RADIO-V: resultaatgedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.
• Je bent samenwerkingsgericht
• Je kunt plannen en organiseren
• Je bent communicatief
• Je bent flexibel
• Je ben consciëntieus en gestructureerd
Periode van inhuur
15 maart 2016 tot 1 januari 2017; directe beschikbaarheid is zeer wenselijk!
Aantal uur per week
32 uur, waarvan minimaal ma, di en do op kantoor.
|