Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
18-4-2016 |
Einddatum |
1-3-2017 |
Optie tot verlenging |
Ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
Aanvraagreden opmerkingen |
mobiliteit - interne klus |
Het profiel
HBO- opleiding bedrijfseconomische richting (HEAO - BE/AC)
Ervaring met financieel administratieve werkzaamheden
Ervaring met geautomatiseerde financiële systemen
Ervaring met gemeentelijke administratieve / financiële processen is een pré
Kennis van / ervaring met BBV pré
Competenties
Teamspeler, verbinder, initiatief nemen, hands on mentaliteit, organiseren eigen werk.
Taken
•Het toetsen van de financiële administratie en projectenadministratie (kredieten,
investeringen) van de toegewezen accounts op tijdigheid, juistheid en volledigheid
(budgetcontrole);
•Het beheren Balans en tussenrekeningen van de toegewezen accounts;
•Het uitoefenen van de vraagbaakfunctie van de financiële administratie van de
toegewezen accounts;
•Het verzorgen van de aansluitingen branchesystemen met Key2Financien
zodanig dat de financiële administratie de juiste financiële vertaling bevat;
•Het onderhouden van contacten met de bedrijfsbureaus en de
lijndirectie; het uitoefenen van de signaalfunctie over de kwaliteit van de cijfers en
het voeren van overleg teneinde de kwaliteit van de financiële cijfers te verhogen;
•Overige werkzaamheden, inclusief het onderzoeken en doorvoeren van de
verbeteringen in de financiële administratieve processen van de sectie financiële
administratie zodanig dat deze processen optimaal verlopen.
|