Beschrijving
Start Inhuur: April-mei 2016
Eind Inhuur: April-mei 2017
Aantal uren per week: 36
Salarisschaal en periodiek schaal 11 Uurtarief bandbreedte* € 50 en maximaal € 80
Aantal gesprekskandidaten: 5
Gespreksdatum matchingsgesprek: eind april - begin mei
Verhouding kwaliteit en prijs* relevante ervaring 65% - uurloon 35%
Plek in de organisatie Stadsbedrijven Vastgoedbeheer
Taak van de dienst
De gemeente is eigenaar van een groot aantal maatschappelijk vastgoed gebouwen en daarbij verantwoordelijk voor de gebouwexploitatie. Een taakonderdeel is het in een goede staat te houden van het vastgoed. Naast de reguliere beheer en onderhoudstaken staan er jaarlijks ook een aantal grotere onderhoudsprojecten op het programma die de gemeente projectmatig wil oppakken. We zoeken een gedreven projectleider met projectervaring ten aanzien van groot onderhoud en herstelmaatregelen aan maatschappelijk vastgoed in bedrijf. Een goede afstemming en communicatie naar gebruikers is daarbij zeer belangrijk. We zoeken een kandidaat die het groot onderhoudsproject succesvol kan begeleiden vanaf de bestek fase t/m de realisatiefase en de oplevering inclusief de overdracht naar de gebouweigenaar.
Kerntaken
Het voorbereiden en leiden van groot onderhoud projecten voor maatschappelijk vastgoed.
1. Voorbereiden en inrichten van het project aan de hand van goedgekeurde onderhouds- en herstelmaatregelen voor multifunctionele accommodaties;
2. Formuleren van de opdrachten;
3. Opstellen van het realisatieplan (tijd, geld, kwaliteit, informatie, organisatie);
4. Managen van de realisatie;
5. Opleveren van het projectresultaat.
Taakdelen
- Past standaard methodieken van projectmatig werken en creativiteit toe bij de inrichting van de planvorming- en realisatieprocessen van de projecten;
- Stemt af met collega’s en opdrachtgever voor generieke thema’s (b.v. kwaliteit, duurzaamheid, etc.) bij de planvorming en realisatie van de projecten;
- Stelt een plan van aanpak op met benodigde middelen en tijd met betrekking tot de verschillende projectonderdelen en onderlinge relaties en afhankelijkheden;
- Communiceert met betrokken afdelingen (portefeuillemanagement, vastgoedbeheer en exploitatie) en gebruikers over randvoorwaarden, wensen en het proces;
- Stelt, indien nodig, een projectgroep samen en begeleid deze;
-Verzorgt voorstellen, ontwerpen e.d. en bestekken met betrekking tot de werkzaamheden;
- Zorgt voor de aanbesteding van werkzaamheden vanuit de aanwezige raamcontracten of volgens de daarvoor geldende gemeentelijke richtlijnen;
- Rapporteert over voortgang, uitputting van middelen en beslismomenten;
- Stelt een eindverslag op met verantwoording van gebruikte tijd en middelen;
- Evalueert het project, zowel inhoudelijk als financieel.
Profiel / dit breng je mee
Benodigde kennis en ervaring
-HBO werk- en denkniveau op gebied van bouw en installatietechniek met meer dan 9 jaar werkervaring;
- Ruime kennis van en ruime ervaring (3-5 jaar) met projectmatig werken in de rol van projectleider;
- Actuele kennis van en recente ervaring met de realisatie van groot onderhoud voor maatschappelijk vastgoed zoals multifunctionele accommodaties;
- Kennis van gemeentelijke vastgoedorganisaties en haar omgeving;
-Ruime technische kennis om als gedegen gesprekspartner op te treden in gesprekken met adviesbureaus, aannemers en installateurs;
- Ruime kennis van beleid, wet- en regelgeving inclusief financiën in bouwprojecten.
Competenties
- Resultaatgericht;
- Kwaliteits- en klantgericht werken;
- Omgevingsbewust;
- Zelfstandigheid;
- Overtuigingskracht
|