Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ22507
 
Opdracht
medewerker Advisering, 20 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-04-21 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Elektrotechniek, Financieel en administratie
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

 

 

Startdatum

1-5-2016

Einddatum

28-2-2017

Optie tot verlenging

ja, 1x1 jaar (max 28-2-2018)

20

Aantal posities

1

Aanvraag reden

Project

 
 
Als adviseur projectbeheersing maak je deel uit van een multidisciplinair beheers team tijdens de realisatie van het contract.

Adviseur projectbeheersing
- Je werkt onder leiding van de manager projectbeheersing , overlegt met en rapporteert aan hem over gewenste verbeteringen in het kader van projectbeheersing.
- Je ondersteunt en ontzorgt de manager projectbeheersing inzake alle voorkomende werkzaamheden i.h.k.v. projectbeheersing
 

SAP / financiële administratie
-Je voert  binnen SAP taken uit inzake financieel management. (aanmaken zaken en Atb’s, bewaken/registreren uitputting etc. etc)


Risicomanagement / Riskscope
- Je bent verantwoordelijk voor het risicoproces, inclusief risicoregister in riskscope.
- Je voert zelfstandig het risicomanagement uit. (o.a. risico sessies en challenge gesprekken)
 

Document management / SharePoint (Connect)
- Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden en bewaken van het projectarchief in Connect
- Je beheert de documentenstroom en zorgt voor correcte opslag in het document management systeem.


Project en proces-ondersteuning
- Je maakt de benodigde afspraken met zowel interne als externe partijen.
- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en in regelen van de processen Je hebt korte lijnen met het voltallige IPM team.

 

 
Type opdrachtgever
Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht