Beschrijving
01-07-2016
31-01-2017
Ja
32-36, verdeeld over 4 a 5 werkdagen
Het Politiedienstencentrum (PDC) telt zes diensten ter ondersteuning van het gehele politiekorps, te weten de diensten Human Resource Management, Facility Management, Financiën, Informatiemanagement, Informatie- en Communicatietechnologie en Communicatie. Het PDC voert de operationele bedrijfsvoeringsactiviteiten uit voor alle politiemedewerkers. Het beleid wordt geformuleerd binnen de betreffende beleidsdirecties. Uiteindelijk zetten ruim 6100 medewerkers zich in voor een goede service aan de operatie.
De Dienst IM is onderdeel van het PDC en is de informatiemanagementorganisatie voor de politie. De dienst voert taken uit op onder andere de gebieden: functioneel beheer, gegevensgebruik & beheer en bewaakt de kwaliteit en integriteit van vastlegde gegevens. De dienst is verantwoordelijk voor de continuïteit van de IV dienstverlening aan de business en bereidt samen met de business de IV-portefeuille voor, ondermeer door middel van de intake van nieuwe behoeften. Ook de vertaling van de informatiebehoefte naar requirements tot en met de implementatie van nieuwe of gewijzigde IV behoort tot het takenpakket van de dienst. De totaal ruim 600 medewerkers van de Dienst IM werken geconcentreerd en gedeconcentreerd.
De afdeling Functioneel Beheer zorgt op operationeel niveau voor de verbinding tussen de uitvoering van de politie- en bedrijfsvoeringsprocessen en de benodigde ondersteuning met IV. De afdeling Functioneel Beheer bestaat uit vier teams.
Voor deze afdeling is de Politie op zoek naar meerdere authorisatiedesk medewerkers.
LET OP: Het aantal te werven FTE kan afwijken van het aantal dat staat genoemd bij "functienaam". Dit is, omdat er intern ook wordt geworven.
De autorisatiedesk medewerker heeft als doelstelling het correct uitvoeren van autorisaties in een verscheidenheid aan systemen en het coördineren hiervan ten behoeve van de systemen die hij niet zelf beheert. De autorisatiedesk medewerker volgt hierbij de richtlijnen als beschreven in het autorisatiebeleid en verdere uitwerking ervan in autorisatiekaders en autorisatieprofielen. Dit alles met als doelstelling zorg te dragen voor de continuiteit op de afdeling
-Tijdig signaleren van incidenten
-Het doorvoeren en afvoeren van rechten
-Meedenken over oplossingen (technisch en organisatorisch)
-Monitoren van het gehele autorisatieproces
-Controleren van de voortgang binnen de afgesproken Service Levels. Hier werk je ondermeer samen met Servicemanagers, HR-administratie, Functioneel Beheerders, ICT Service Desk, ICT productspecialisten en externe partijen.
-Uitvoeren van autorisatieverzoeken, deze bestaan uit verlenen/intrekken van toegangsrechten op systemen en netwerkschijven
-Het opvoeren/afvoeren van nieuwe/bestaande gebruikers
-Het doorvoeren en afvoeren van rechten
Leidinggevende taken
N.v.t.
De kandidaat werkt ondermeer samen met Servicemanagers, HR-administratie, functioneel beheerders, ICT Service Desk, ICT productspecialisten en externe partijen.
Lijn
-Minimaal een afgeronde erkende MBO opleiding is een eis.
-Een afgeronde erkende ITIL Certificering is een wens.
Werkervaring
-In de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar ervaring als servicedesk medewerker opgedaan, waarbij je werkervaring hebt opgedaan met het toekennen van autorisaties is een eis.
-In de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar ervaring als servicedesk medewerker opgedaan, waarbij je werkervaring hebt opgedaan met het toekennen van autorisaties bij een organisatie met meer dan 100 medewerkers is een wens.
-Aantoonbare werkervaring met het IT servicemanagement tool Expertdesk of Planon, of Topdesk of Remedy is een wens.
-Aantoonbare werkervaring met het verwerken van autorisatieverzoeken binnen het domein HR. Deze verzoeken bestaan uit verlenen/intrekken/wijzigen van toegangsrechten op systemen en netwerkschijven voor instroom- doorstroom en uitstroom van (externe) medewerkers is een wens.
Kerncompetenties:
-klantgerichtheid
-accuratesse
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
30 % Aantoonbare werkervaring met het verwerken van autorisatieverzoeken binnen het domein HR. Deze verzoeken bestaan uit verlenen/intrekken/wijzigen van toegangsrechten op systemen en netwerkschijven voor instroom- doorstroom en uitstroom van (externe) medewerkers. Licht uw ervaring toe in apart document. Benoem in deze toelichting minimaal de volgende punten: - de naam van de organisatie - geef aan wat uw functie was - benoem de begin- en einddatum - geef een omschrijving van uw werkzaamheden - geef aan welke tooling/systemen u hiervoor gebruikt heeft.
30 % In de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar ervaring als servicedesk medewerker opgedaan, waarbij je werkervaring hebt opgedaan met het toekennen van autorisaties bij een organisatie met meer dan 100 medewerkers is een wens. Dit moet duidelijk blijken en herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Scoreverdeling: 0-2 jaar ervaring/ niet of onvoldoende aangetoond: 0/5 2-2,5 jaar ervaring: 1/5 2,5-3 jaar ervaring: 2/5 3-3,5 jaar ervaring: 3/5 3,5-4 jaar ervaring: 4/5 4 jaar of meer:5/5
20 % Aantoonbare werkervaring met het IT servicemanagement tool Expertdesk of Planon, of Topdesk of Remedy is een wens. Dit moet duidelijk blijken en herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
20 % Een afgeronde erkende ITIL Certificering is een wens. Een kopie van het diploma/certificaat dient te worden bijgevoegd, of een bewijs van registratie uit het diplomaregister.
15-04-2016 00:00
19-04-2016 10:00
21-04-2016 23:59
27-04-2016 18:00
28-04-2016 00:00
31-05-2016 23:59
|