Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
9-5-2016 |
Einddatum |
31-7-2016 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
24 |
Toelichting aantal uur per week |
18 tot 24 uur per week, 6 tot 8 uur op een dag |
Aantal posities |
1 |
|
€ 25,00 |
Opmerkingen maximum tarief |
inclusief reiskosten, exclusief btw |
Voor onze afdeling Communications & External Affairs zijn we op zoek naar een accurate data entry medewerker die de afdeling gaat ondersteunen bij de onderstaande werkzaamheden:
Voor de upgrade van ons verouderde Customer Relationship Management systeem (CRM, zie bijlage) naar een modern CRM hebben we hulp nodig bij het opschonen van data. Hierbij zal je nauw samenwerken met het CRM projectteam en meedenken met onderwerpen zoals data inrichting en 1 op 1 training. Verder zal je vooral data opschonen in het CRM, visitekaartjes voor de business invoeren en data verrijken. Ook zal deze persoon een grote rol spelen in het data testen in mei.
Eigenschappen:
- Zelfstandig (geconcentreerd) kunnen werken
- Accuraat (data entry)
- Hoog tempo werk kunnen opleveren en afmaken, we hebben vaak harde deadlines (zeker rondom events)
- Flexibel, soms kan ad hoc prios veranderen
- Het kan voorkomen dat er bij extra drukte een extra dag
gewerkt moet worden.
- Pro-actief
- Probleem oplossend denken
- Communicatief vaardig, kandidaat dient zelf met business managers contact op te durven nemen en eventueel trainen.
Eisen/voorkeuren:
- Minimaal afgeronde MBO (economisch, administratief, marketing)
- Ervaring met CRM (Microsoft Dynamics 4.0 en eventueel ook met de nieuwe Dynamices 2016 Cloud) is een pré
- Vaardig met Excel (datalijsten opschonen etc.)
- Uitstekende spreek/schrijfvaardigheid in Nederlands en Engels (Duits is een pré)
- Vaardig op het web zijn: LinkedIn en Google kunnen gebruiken als bronnen
|