Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
10-6-2016 |
Einddatum |
9-6-2017 |
Optie tot verlenging |
ja, maximaal 2x1 jaar uiterlijk tot 9-6-2019 |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
Functie-eisen
Werk- en denkniveau
-Hbo
Kennis en ervaring
-Je hebt een afgeronde opleiding of certificaten in relevante richting.
-Je hebt tenminste 3 jaar relevante ervaring in uitvoerende, ondersteunende en adviserende werkzaamheden op het vakgebied projectbeheersing.
-Je hebt kennis van de inhoudelijke beheersaspecten en hebt een meerjarige (tenminste 3 jaar) specialisatie opgebouwd in de aspecten financiën en capaciteitsmanagement.
-Je hebt kennis van relevante projectmanagementtechnieken.
-Je hebt inzicht in relaties die het project heeft met de andere onderdelen van de organisatie.
-Je hebt een opleiding of cursus gevolgd, gericht op het IPM-model en (IPM) rolspecifieke opleiding.
-Je hebt kennis van de werkwijze Aanleg en Onderhoud in relatie tot je eigen werk.|
-Je hebt kennis van de informatiesystemen die van toepassing zijn.
-Je hebt inzicht in de opbouw en organisatie van Rijkswaterstaat.
Meest essentiële competenties
-Je bent RADIO-V: resultaatgedreven, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer, ondernemend en verbindend.
-Analyseren
-Plannen en organiseren
-Samenwerken
-Initiatief
Voor deze functie geldt het functieprofiel van functiegroep Medewerker Advisering (functiefamilie Advisering) uit het Functiegebouw Rijk.
Aantal uren per week: 36 uur gemiddeld
ontractduur: van 09-06-2016 tot 09-06-2017 met een optie tot verlenging.
|